Wpis z mikrobloga

Widzę wielu ludzi narzekających na graczy takich jak Vinicius, którzy nie są w stanie prześcignąć wolniejszych CB, lub graczy takich jak Muller, którzy wyprzedzają swoich obrońców, i myślę, że EA źle przekazało nowy system przyspieszenia w FIFA23 (tylko next gen), więc oto spróbuję szczegółowo opisać, jak to działa i jak prawdopodobnie wkrótce zmieni się to, którzy gracze są uważani za „METĘ”.

Proszę o poprawienie mnie lub dodanie więcej informacji w tym wątku.

Jaki jest rodzaj przyspieszenia?

W tym roku na następnej generacji każdy gracz może mieć jeden z 3 rodzajów przyspieszenia:

Explosive : oznacza, że przy pierwszych krokach będzie bardzo szybki, ale na dłuższą metę będzie wolniejszy. Przykładowy gracz -> Vinicius Jr

Lenghty : oznacza, że będzie wolniej zaczynał bieg, ale stopniowo osiągnie maksymalną prędkość na długim biegu. Przykładowy gracz -> Haaland

Controlled: Najczęstsze, oznacza to, że gracz będzie głównie reagował na swoje zwykłe statystyki i nie będzie miał wybuchowego pierwszego dotknięcia ani przyspieszenia na dłuższą metę, ale zamiast tego będzie zasadniczo miał takie samo tempo. Przykładowy gracz -> CR7

Kluczowe jest tutaj to, że „Typ przyspieszenia” jest powiązany ze statystykami, co oznacza, że można zastosować karty stylów, aby je zmienić.

Na przykład, Benzema na podstawowym poziomie jest „Controlled”, ale jeśli zastosujesz na nim „Architekt” na pełnej chemii, stanie się „Lenghty” i dlatego będzie się wydawał znacznie szybszy w grze, w rzeczywistości, jak na ironię, będzie mógł lepiej wyprzedzaj przeciwników stylem Architekt niż Hunter

Możesz zobaczyć te wartości na futbin na dole karty gracza i bawić się stylami chemii, aby zobaczyć, co robią.

Zobaczysz, że na przykład gracz taki jak Casemiro, który ma bardzo niskie tempo, w grze będzie czuł się naprawdę dobrze w bieganiu, ponieważ ma ten „długi” typ przyspieszenia.

Tłumaczone z reddita

#fut #fifa23
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach