Aktywne Wpisy
Beznazwyy +76
Nagrałem materiał o tym, jaką maksymalną sprawność może mieć silnik spalinowy.
Spojrzenie jest mocno z punktu widzenia fizyki, ale wydaje mi się, że warto to zobaczyć, jeśli ktoś interesuje się motoryzacją.
Link do znaleziska jeśli ktoś zechciałby wykopać
https://wykop.pl/link/7599409/silnik-spalinowy-jest-silnikiem-cieplnym
Kiedyś wrzucałem bardzo podobny film, jednak cały czas uczę się montowania i nagrywania. O ile więc merytorycznie wszystko było w porządku, to sama jakość była zbyt słaba. Obecnie jest znacznie lepiej, ale wciąż
Spojrzenie jest mocno z punktu widzenia fizyki, ale wydaje mi się, że warto to zobaczyć, jeśli ktoś interesuje się motoryzacją.
Link do znaleziska jeśli ktoś zechciałby wykopać
https://wykop.pl/link/7599409/silnik-spalinowy-jest-silnikiem-cieplnym
Kiedyś wrzucałem bardzo podobny film, jednak cały czas uczę się montowania i nagrywania. O ile więc merytorycznie wszystko było w porządku, to sama jakość była zbyt słaba. Obecnie jest znacznie lepiej, ale wciąż


MadIen +7
jak tam, co tam u Was słychać?




Proszę o poprawienie mnie lub dodanie więcej informacji w tym wątku.
Jaki jest rodzaj przyspieszenia?
W tym roku na następnej generacji każdy gracz może mieć jeden z 3 rodzajów przyspieszenia:
Explosive : oznacza, że przy pierwszych krokach będzie bardzo szybki, ale na dłuższą metę będzie wolniejszy. Przykładowy gracz -> Vinicius Jr
Lenghty : oznacza, że będzie wolniej zaczynał bieg, ale stopniowo osiągnie maksymalną prędkość na długim biegu. Przykładowy gracz -> Haaland
Controlled: Najczęstsze, oznacza to, że gracz będzie głównie reagował na swoje zwykłe statystyki i nie będzie miał wybuchowego pierwszego dotknięcia ani przyspieszenia na dłuższą metę, ale zamiast tego będzie zasadniczo miał takie samo tempo. Przykładowy gracz -> CR7
Kluczowe jest tutaj to, że „Typ przyspieszenia” jest powiązany ze statystykami, co oznacza, że można zastosować karty stylów, aby je zmienić.
Na przykład, Benzema na podstawowym poziomie jest „Controlled”, ale jeśli zastosujesz na nim „Architekt” na pełnej chemii, stanie się „Lenghty” i dlatego będzie się wydawał znacznie szybszy w grze, w rzeczywistości, jak na ironię, będzie mógł lepiej wyprzedzaj przeciwników stylem Architekt niż Hunter
Możesz zobaczyć te wartości na futbin na dole karty gracza i bawić się stylami chemii, aby zobaczyć, co robią.
Zobaczysz, że na przykład gracz taki jak Casemiro, który ma bardzo niskie tempo, w grze będzie czuł się naprawdę dobrze w bieganiu, ponieważ ma ten „długi” typ przyspieszenia.
Tłumaczone z reddita
#fut #fifa23
Komentarz usunięty przez autora