Wpis z mikrobloga

10 dni na wakacjach - przez 8 dni zamknięta jedna z dwóch restauracji, bo menadżer stwierdził, że bardziej opłaca mu się płacić kary, niż zatrudnić dodatkową obsługę. Zgłosiłem to rezydentowi, będzie reklamacja do biura podróży. Jakich pieniędzy należy oczekiwać? Patrząc na tabelę frankfurcką, to chyba do 5% kosztów wycieczki, ale może ktoś przypadkowo ma za sobą podobne doświadczenia i wesprze radą.

#wakacje #pytanie #odszkodowanie
  • 9
@Meritneit: Jak w ofercie są dwie restauracje, a na miejscu jedna to tak. Pewnie na tej samej zasadzie co jak bierzesz pokój z oknem z widokiem na morze, a po odsłonięciu zasłon ukazuje się śmietnik i dach innego budynku.
@Meritneit: nie tylko Ty. Z tego, co wiem, to w hotelu było w tym czasie kilkudziesięciu Polaków i chyba nikt poza mną nie zainteresował się tematem. Ja nie mam zamiaru odpuścić, bo menadżer restauracji to zwyczajny ιάνης, czy jak tam nazwać greckiego Janusza.

@Nemayu: odpada. Był przelew. Poza tym, nie chodzi mi o szarpanie się z biurem podróży, z którego generalnie jestem zadowolony. Chodzi mi o dojechanie hotelu, bo to