Wpis z mikrobloga

Mirki, taka sytuacja, 2 tyg. temu zarezerwowałem obiekt we Włoszech na booking i opłaciłem go z góry, pobyt od 28.09, czyli pojutrze i chwilę temu dostałem e-mail, że rezerwacja ta została odwołana przez obiekt. Booking zaoferował jakiś dom o połowę tańszy, ale w zupełnie innym standardzie, mieliśmy mieć 2 mieszkania z 2 sypialniami i salonem, bo lecimy w 7 os., a zaproponowali na całą grupę 2 sypialnie i salon. Za kwotę, którą zapłaciliśmy nie da rady znaleźć coś podobnego, a dodatkowo zwrot kasy, którą już zapłaciliśmy trwa od 7 do 12 dni, czyli musielibyśmy płacić jeszcze raz, co średnio mi się uśmiecha bo to kolejne kilka tys. do wydania. Ktoś miał podobne przejścia z tym serwisem? Nie pierwszy raz korzystam z booking, ale pierwszy raz taka akcja i ręce mi opadły po prostu ( ͡° ʖ̯ ͡°) #booking #podroze #hotel #nocleg #wakacje
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@XXCHX: Ostatnio strasznie się popsuli. Propozycje z d--y, na o-------l. Powinieneś dostać coś w najbliższej okolicy i nawet o 50% droższe, wszystko przez niedogodności w cofnięciu rezerwacji, a tu znaleźli i przyklepali, „polaczek jeszcze się ucieszy”
  • Odpowiedz
@XXCHX: Próbowałbym do oddziału zagranicznego, skoro polski odwala takie szopki. Jestem zszokowany jeśli ich poziom tak spadł… skorzystałem grube kilkadziesiąt razy na całym świecie i nigdy większych problemów- a mniejsze rozwiązywali dość szybko.
  • Odpowiedz
@utede: @AltCtrlSpace: @Cygan_Wojtus: Pierwsza wiadomość o odwołaniu rezerwacji przyszła po angielsku, więc zapewne z oddziału zagranicznego, druga wiadomość, którą widzieliście wyżej jest co prawda po polsku, ale również podpisana zagranicznym imieniem, więc wydaje mi się, że to tylko wklejona formułka i u nas teraz tak rozwiązują problemy. Miałem kilka dobrych lat temu sytuację z rezerwacją w Polsce, kiedy jeden pensjonat miał overbooking i zadzwonili do mnie
  • Odpowiedz