Aktywne Wpisy
czteryrowery +188
tojapaweu +17
Czeka mnie dziś dość spora trasa do rodziny. Nie lubię takich podróży, więc trochę tym żyje od kilku dni. Trasa to około 120 km, a w poniedziałek powrót, więc łącznie niecałe 250 km.
Sprawdziłem generalnie wszystko w aucie, byłem na przeglądzie, ale jedno nie daje mi spokoju, jak sprawdzić czy w kole zapasowym jest odpowiednio powietrza, gdybym w razie czego złapał „kapcia” i musiał zmieniać?
Czy po prostu jechać na stację i dopompować profilaktycznie?
Samochod
Sprawdziłem generalnie wszystko w aucie, byłem na przeglądzie, ale jedno nie daje mi spokoju, jak sprawdzić czy w kole zapasowym jest odpowiednio powietrza, gdybym w razie czego złapał „kapcia” i musiał zmieniać?
Czy po prostu jechać na stację i dopompować profilaktycznie?
Samochod
Pacjent to Renault Clio 3. Kupiłem interfejs elm327 pod obd, podłączam pod kompa z wgranym ddt4all , wykrywa go na porcie COM. Z listy wybieram Clio 3 i na tym koniec. Co bym nie wszedł to NO DATA.
Chciałem odczytać błędy żeby zdiagnozować co jest nie halo z tempomatem. Znajdę gdzieś w sieci poradnik krok po kroku jak obsługiwać ddt4all i moze słownik tych modułów żebym wiedział gdzie czego szukać? Albo tłumaczenie tych skrótów na ludzki język?
https://allegro.pl/oferta/renault-dacia-interfejs-zamiennik-can-clip-elm327-7838331351
Nie wiem jak jest z renówkami, może da się to dogadać ale to pytaj na grupkach poświęconych modelowowi/forach najprędzej. Opis na allegro to ostatnie miejsce któremu bym wierzył