Wpis z mikrobloga

Co wiemy o GTA 6? Oglądając gamepleye można sporo wywnioskować:

- w grze jest już udźwiękowienie, dialogi i muzyka
- bohaterka ma fajny tyłek
- nowością są opcje uderzenia zakładnika (i być może zrobienia z niego ludzkiej tarczy) w czasie napadu na sklep (widzieliśmy ikonki aktywności nad NPCem oraz uderzenie pistoletem na jednym filmiku)
- w grze będzie obecny system osłon
- finalna grafika w grze zapowiada się na ładną. Jak dojdzie cieniowanie, efekty świetlne to będzie to wyglądało cudownie (już teraz faktura włosów bohaterki prezentuje się łądnie)
- nadal w grze pojawią się zmienione wozy znanych marek. Na obrazku stąd np. Ford Rancher chyba.
- po raz pierwszy w serii widzimy ruch ręką w animacji zamykania/otwierania drzwi samochodu! Świetnie!
- gdy w pozycji kucającej potrzymamy chwile bohatera w bezruchu, ten klęka na jedno kolano by wygodniej prowadzić ogień
- można już założyć że wszystkie ostatnie doniesienia były prawdziwe (ta gigantyczna lista informacji o grze z tytułem roboczym "Project Americas"). Co tam doczytamy będzie prawdziwe
- w systemie osłon gracz przykleja się do ściany, może chodzić oparty o nią bez odrywania się

Wiecie co? lepiej jak będę ilustrował podpunkty zdjęciami w komentarzach niżej, też będzie ciekawie...

#gta #gtavi #gry #gta6 #rozrywka
Bunch - Co wiemy o GTA 6? Oglądając gamepleye można sporo wywnioskować:

- w grze j...

źródło: comment_1663617506E6NW5vgrD3evoa94pt2vBq.jpg

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
@Bunch: co do tych pojazdów to można zobaczyć tą różnicę jakie pojazdy wpakowali do IV a jakie do najnowszych DLC do online'a w 5 gdzie faktycznie można się pomylić czy to mod czy faktyczny vanilla car od twórców. Przykład (staralem sie jak najlepiej znalezc dwa screeny o podobnej specyfikacji tego samego pojazdu). Kiedyś samochody były robione aby co najwyżej się kojarzyły z jakimś tam samochodem z rzeczywistości a teraz to czym
s.....y - @Bunch: co do tych pojazdów to można zobaczyć tą różnicę jakie pojazdy wpak...

źródło: comment_1663621837jMDdnKX12C10JcCnDqYILI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Bunch: Obejrzałem ten klip i na moje to 100% predefiniowana animka a nie ragdoll w czystej postaci. Na tych wszystkich filmach ragdoll następuje dopiero gdy postać jest martwa, reszta to oskryptowane animki ( tak jak ta z odrzutem po postrzale policjanta wlasnie w tym samym nagraniu ) Rockstar odszedł od euphorii która serwowała real time ragdoll na rzecz statycznych zachowań npc'ów które udają skryptami pewne zachowania.
  • Odpowiedz
@Bunch: o #!$%@? gościu props mega szacunek jestem fanem serii gta siedze na forum gtaforum codziennie w pracy po kilka razy sprawdzam czy są jakies nowości z gta 6 potrzebny tutaj taki wątek super ze to wszystko znajdujesz opisujesz działaj dalej i zostaw ten temat
  • Odpowiedz
@Bunch: kilka rzeczy też muszę sprostować:
- Panie policjantki już pojawiły się w V,
- Niektóre utwory jakie pojawiały się w leakach była żywcem wzięta z V np. DaBaby - BOB leci na iFruit Radio
  • Odpowiedz
@djturbina: - dziękuje, ale patrz dalej jakie ciekawostki się szykują!

Coś świetnego! Mamy ruchome elementy pojazdu! Takie jak element zasłaniający słońce. To się rusza, podobnie jak otwierane schowki w samochodzie. Widzimy w menu "sunvisor" odpowiadające za zasłaniacze słońca, widzimy też tam inne elementy co oznacza, że będą one ruchome.
Kto wie, może sam bohater podczas jazdy będzie ręką opuszczał sobie zasłonę przeciwsłoneczną jeśli będzie jechał pod słońce? Super pomysł, ale czad!
Bunch - @djturbina: - dziękuje, ale patrz dalej jakie ciekawostki się szykują!

Coś...

źródło: comment_1663622389kHD6nDdQRruj968GGnhYmo.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Bunch: Z komentarzem o wnętrzu pojazdu chodzi o tzw. traffic variety i zapewne npc'e w ruchu ulicznym dla ulepszenia immersji swiata beda mialy predefiniowane akcje by nie siedziec bez ruchu w pojezdzie jak to bylo wczesniej (prócz kiwania głową i prostej mimiki) Ale również to jest po to by uniknąć tworzenia tzw. extras per kazdy model gdzie pojazd mogl sie spawnowac na ulicy z jakimś elementem z listy już ustaloną przez
  • Odpowiedz
Nie wiem jak się nazywa ten system ale w niektórych grach widziałem taki graficzne myki (Crysis, Far Cry 2, AC: Unity). Jak bohater z ciemnego pomieszczenia wychodzi do jasnego to przez sekundę jesteśmy oślepieni światłem. Na screenie tego nie będzie widać. Spójrz na budynek widziany w oddali - jest przepalony. Ta zbyt duża ekspozycja potrwa specjalnie jeszcze przez kilka sekund po wyjściu. Ludzki wzrok się dostosowuje.
Bunch - Nie wiem jak się nazywa ten system ale w niektórych grach widziałem taki graf...

źródło: comment_1663622962VdmvI4VcWFnXOdWbazh2IO.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Bunch: To się nazywa adaptacyjna ekspozycja W momencie gdy wyjdziesz z ciemnego pomieszczenia próbkowanie kamery dopiero po chwili zbije ekspozycję do odpowiedniej wartości zadanej dla danej godziny, timecyc oraz pogody + próbkowanie natężenia światła w grze.
  • Odpowiedz
oś, oś która może być wlaśnie jedynie zaprojektowana pod animacje/qte ale często ludzie sobie dopowiadają że pełna regulacja będzie dana graczowi co jest oczywiście błędnym myśleniem xD


Tak, tak! Wiem o co chodzi. Na przykład ruch lusterek po ukosie jest zbędny, pracownik porusza tylko obiektem 3D ale opcja takiego ruchu może nie być dostępna w grze, bo i po co?

. Co do regulacji fotelów chodzi o dostosowanie pozycji fotela do wielkosci
  • Odpowiedz
@Bunch: Nie, jestem takim starym pierdzielem jak ty i też kocham gta + wniknąłem w modowanie tej gry od trójki xD W zasadzie jest to jedyna seria gier która gram/moduje od lat i mi się to nie nudzi.
  • Odpowiedz
W grze znajdziemy się podczas pool-party a także widzimy jak na wietrze ruszają się palmy. Ale takich oczywistości chyba nie muszę tu wrzcać do wątku, prawda? Podczas pool-party odgrywana jest specjalnie przygotowana muzyka z efektem "przestrzeni". No wiecie coś w stylu "hol z Realtek". Czyli w tym miejscu w finalnej grze będzie jakaś ogromna impreza plenerowa.
Bunch - W grze znajdziemy się podczas pool-party a także widzimy jak na wietrze rusza...

źródło: comment_1663623433hCRLAse4fEIfLXKBNMnxTD.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz