Wpis z mikrobloga

Co wiemy o GTA 6? Oglądając gamepleye można sporo wywnioskować:

- w grze jest już udźwiękowienie, dialogi i muzyka
- bohaterka ma fajny tyłek
- nowością są opcje uderzenia zakładnika (i być może zrobienia z niego ludzkiej tarczy) w czasie napadu na sklep (widzieliśmy ikonki aktywności nad NPCem oraz uderzenie pistoletem na jednym filmiku)
- w grze będzie obecny system osłon
- finalna grafika w grze zapowiada się na ładną. Jak dojdzie cieniowanie, efekty świetlne to będzie to wyglądało cudownie (już teraz faktura włosów bohaterki prezentuje się łądnie)
- nadal w grze pojawią się zmienione wozy znanych marek. Na obrazku stąd np. Ford Rancher chyba.
- po raz pierwszy w serii widzimy ruch ręką w animacji zamykania/otwierania drzwi samochodu! Świetnie!
- gdy w pozycji kucającej potrzymamy chwile bohatera w bezruchu, ten klęka na jedno kolano by wygodniej prowadzić ogień
- można już założyć że wszystkie ostatnie doniesienia były prawdziwe (ta gigantyczna lista informacji o grze z tytułem roboczym "Project Americas"). Co tam doczytamy będzie prawdziwe
- w systemie osłon gracz przykleja się do ściany, może chodzić oparty o nią bez odrywania się

Wiecie co? lepiej jak będę ilustrował podpunkty zdjęciami w komentarzach niżej, też będzie ciekawie...

#gta #gtavi #gry #gta6 #rozrywka
Bunch - Co wiemy o GTA 6? Oglądając gamepleye można sporo wywnioskować:

- w grze j...

źródło: comment_1663617506E6NW5vgrD3evoa94pt2vBq.jpg

Pobierz
  • 75
  • Odpowiedz
@Bunch: @Bunch: Siema sąsiad, sam to pisałeś? Sprostuję kilka rzeczy:

- uderzenie pistoletem na jednym filmiku
[ o ile pamiętam w iv dało się uderzyć pistoletem ]

- nadal w grze pojawią się zmienione wozy znanych marek. Na obrazku stąd np. Ford Rancher chyba.
[Nie, tworcom modeli aut z czasem nie chcialo sie tworzyc autorskich ambitnych modeli i zaczeli robic mix odwzorowan na pojazdach ktore istnieja w bardzo łudząco wyglądający
  • Odpowiedz
Podoba mi się szybkość reakcji. Dawniej jak staliśmy plecami i wcisnęliśmy strzał to postać natychmiastowo pojawiała się w pozycji do strzału skierowana w strone w którą patrzymy kamerą. Teraz widzimy, że animacja jest dopracowana bo postać się... obkręca a nie teleportuje "na wpros". Super!
Bunch - Podoba mi się szybkość reakcji. Dawniej jak staliśmy plecami i wcisnęliśmy st...

źródło: comment_1663621230eYRwqGkXc95PmAqjeq1vWI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz