Wpis z mikrobloga

Zamówiłem na #ikea witrynę z dostawą do domu na 16.09. W dniu, w którym powinna ona zostać dostarczona otrzymałem sms, że z powodu awarii samochodu przekładają oni dostawę na 2 dni później, czyli z 16.09 na 18.09 (Niedziela) . Na wszelki wypadek potwierdzałem powyższy termin na Waszej infolinii.
Siedzę dziś cały dzień w domu bo przedział godzinowy na dostawę 8:00-20:00 i czekam aż ją dostaczą i powoli tracę nadzieję. @IKEA_Polska w eCommerce iUX to wy nie umiecie... Ludzie biorą wolne w pracy albo marnują wolny dzień by otrzymać od Was meble, a wy macie to w pompie.
#ikea #warszawa #ecommerce
Pobierz
źródło: comment_1663523180wtqtL5YMyArVgoef6Esy2F.jpg
  • 10
@Wychwalany @Murasame zaskoczony jestem, myślałem, że te procesy u nich działają co najmniej w połowie dobrze jak ma to miejsce w sklepie fizycznym. Udało Wam się coś uzyskać w ramach rekompensaty czy znowu musieliście czekać cały dzień na dostawę? Co się dzieje jak nie będzie mnie w momencie dostawy? Jest druga próba doręczenia? :)
@IKEApl: Numer zamówienia 1306169910. Niezły burdel to Wy macie w tym swoim Archeo. Dziś o poranku dzwonię na Wasza infolinię, obiecaliście oddzwonić jak wyjaśnicie sprawę z No Limits - bez kontaktu.
Według Waszych pracowników wczorajszą dostawa nie była nawet zaplanowana w systemie, ciekaw jest tylko w jaki sposób dostałem o niej smsa