Wpis z mikrobloga

Byłem dzisiaj na trackdayu w Toruniu przegonić diesla i było pięknie. Najlepiej wydane siano ostatnio. Zamknąłem się w 500 zł (200 wpisowe, 100 dwa kaski, pół baku paliwa 200) Przejechałem 4 sesji w pół kontroli trakcji i 4 bez kontroli. Żyje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale chyba będę musiał doliczyć nowe opony, bo prawa przednia wygląda tak (ok 90km na torze przegrzewania)
#bmw #motoryzacja
trzeciSLAW - Byłem dzisiaj na trackdayu w Toruniu przegonić diesla i było pięknie. Na...

źródło: comment_16635190331lnFHxxhA7C4h6hBouozjS.jpg

Pobierz
  • 8
@no_proof: e92 335D
Musze kupić jakieś gówno 17nastki felgi i opony,bo szkoda bardzo sport contact 6 na 19....
Fura kozak się odnalazła, prawie w ogóle się nie przechylała w zakrętach, jechała jak chciałem, dopóki nie mogłem odhamowac przed jednym zakrętem i małe agro było xD
@trzeciSLAW na 17tkach będą się bardziej tarcze przegrzewać, 18tka by była optymalna, natomiast diesel ze względu na ciężki przód zawsze będzie wyjeżdżał, można dać 4 takie same opony, żeby wcześniej dupa skręcała, ale tego problemu w tym silniku nie wyeliminujesz, bo diesel nie skręca ze względu na rozkład masy.
@no_proof za mało przestrzeni wokół tarczy, gorsze chłodzenie, na torze w ogóle żeby się tego pozbyć to by trzeba wyjąć plastikowe nadkola całkiem, bo nawet pływające tarcze z eMek mają problemy.

@trzeciSLAW twardsze opony po prostu, nawet Federale RS czy Toyo R888 będą lepsze niż drogowe.
@kipowrot: w środku patelni (najdłuższy łuk na Toruniu) mając cały czas skręcona kierke tak samo dodając gazu fakt przód wyjeżdża, mam wahacze M3 i 0.7 stopnia negatywu z przodu, ale nadal za mało, wiadomo,że to bezpieczeństwo dla laików jest,żeby walili dzwony przodem, a nie bokiem