Wpis z mikrobloga

@dobre_ziajty: Świetny argument, panie poważny. Na Twitterze Netflix ma ponad milion obserwujących (tylko na polskim profilu). Na tym polega SEO i marketing, a nie na pisaniu klasistowskich postów w stylu Tokarczuk.
@dobre_ziajty: Nie rozumiesz jak działa internet, więc ci wytłumaczę. Korporacje nie prowadzą mediów społecznościowych w celach edukacyjnych, tylko po to, aby podtrzymywać tożsamość marki. Milion subskrybentów oznacza, że Netflix robi to dobrze, a Amazon, który nie ma nawet polskiego profilu na Twitterze, źle.
@Logytaze: powtarzam jeszcze raz. Nie interesuje mnie ile ta platforma ma subskrybentów i ile kosztuje, tylko co ma mi do zaoferowania (mi w sensie przeciętnemu zjadaczowi chleba po okresie dojrzewania).
A swoją drogą strategia niskiej jakości i dużej ilości jest dość krótkowzroczna, ale o tym mam nadzieję przekonamy się już niedługo.