Wpis z mikrobloga

@adrjenq: Faktycznie temat spalania to rak jak chvj XD Na grupie Laguny co drugi dzień ktoś wstawia zdjęcie z trasy i komputera 5,5l/100km z podpisem "Jak widać 2.0dCi potrafi być oszczędny". XD
A no i jeszcze chwalenie się, że auto przejechało z Krakowa do Gdańska. Albo że dzisiaj przetarłem deskę plakiem i odkurzyłem siedzenie pasażera. Koniecznie grupa musi się o tym dowiedzieć!
@BulgarskiTaboret: ehhe... dokładnie :D sam kupiłem nowe TFSI, po miesiącu już wołał o dolewkę litra oleju, i tam te dalsze przygody... ile to się naczytałem tego "jak dbasz tak masz" bo jak oni dwa razu obejdą auto, trzy razy otworzą maskę, wleją "gęstszy" olej to im przepali tylko 200 mln na 1000 czyli "w normie" i dbają to mają
@adrjenq a z drugiej strony, stage 1 to często po prostu odblokowanie sterownika. Często producenci obniżają moc żeby było taniej w cenniku, we Francji zdarza się że wielki bus z 2l dieslem nie ma nawet 100km mimo że na inne kraje dają nawet 180km przy tym samym osprzęcie.

Sam na stage 1, a potem 1+ zrobiłem 100 tys km i puściłem te auto dalej z przebiegiem 260kkm.
136km/340nm --> 180kkm/420nm z automatem.
@BulgarskiTaboret: Jest jeszcze jedna strona medalu, rozróżnienie wady fabryczne a zwykłe zużycie. Masa ludzi kupuje jakieś 20 letnie szroty w stanie agonalnym które zaraz się psują i jest wielki płacz że Francuzi/Niemcy/Włosi nie umieją robić samochodów i auto ma straszne wady xd kiedy po 20kilku latach to często jest już okręt Tezeusza XD