Ehh jak mnie to denerwuje, tyle lat i żadnego sensownego nowego projektu motocykla w klasie dual sport, w 2008 roku sprzedali ostatnią sztukę DR-Z 400 z polskiego salonu, za chwilę 2023 rok, a do wyboru dalej DR-Z, wznowiona DR650 i KLR. Mamy nową T7, która jest ciężka WR250R z krótkimi interwałami serwisowymi czyli taka wyczynowka z homologacją, ostatnim sensownym wyborem zostaje crf300L, 250L i chyba ją wezmę, bo kupienie DR-Z z drugiej ręki za 17k wydaje się chore, jest co prawda TTR ale sprzęt nie tak popularny przez co części mało. zapraszam do dyskusji. #motocykle
@dejwis: hehe, a czemu by nie Adv400 ? Bez złośliwości, to całkiem przyjemny motocykl z dobrym zawieszeniem, sporym bakiem, już ubrany z całkiem zacne gmole, wtrysk delphi, abs bosha, wysoka szybka, stalowy oplot.. zmienić opony na markowe i masz prosty niewysilony motorek do terenu i na asfalt. https://www.olx.pl/d/oferta/romet-adv-400-stan-idealny-CID5-IDPRvpX.html
@dejwis: ttr ma silnik z XT 600 więc części mnustwo. Dr650 SE ma sporo części wspólnych z freewindem i produkują ja od 1997r. Nie przerwanie. Ogulnie kup Nowa dr 650 se ze Stanów są na olx za 33 tys zł. Silnik robi bez brania oleju do 140 tys km.
Aktywne Wpisy
18+
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
zapraszam do dyskusji.
#motocykle
@WormRider: to znajdź jakąś ofertę
Dr650 SE ma sporo części wspólnych z freewindem i produkują ja od 1997r. Nie przerwanie.
Ogulnie kup Nowa dr 650 se ze Stanów są na olx za 33 tys zł. Silnik robi bez brania oleju do 140 tys km.