Wpis z mikrobloga

Cześć, czy mamy tu jakiegoś agenta ubezpieczeniowego? Może kogoś kto prowadzi jakaś multiagencję? Niezależna albo sieciówki typu CUK, bez znaczenia. Miałbym kilka pytań od strony wejścia w tego typu biznes :) #ubezpieczenia
  • 19
@Qojot: ooooo Panie :D Ciężki rynek, walka o klienta, bez bazy klientów ciężko zacząć :D

Zawsze powtarzam, zadawaj pytania tutaj, niektóre osoby nie będą chciały odpowiadać na niektóre pytania a tak pozbierasz z kilku źródeł :D
@OrzechowyDzem: Chodzi mi o podstawowe rzeczy. Da się z tego wyżyć dzisiaj? Lepiej niezależny czy związany z jakaś sieciówka? Jak wyglada wejście w branże? Egzamin państwowy + egzaminy u poszczególnych TU? Pracuję w branży, jestem blisko związany z likwidacją szkód komunikacyjnych, także coś niecos tam o rynku wiem. Możemy przejść na priv jak nie chcesz tutaj :)
@Qojot: Nie mam czasu na rozległe wypowiedzi na pw, dlatego lepiej, żeby też koledzy coś uzupełnili. Imho lepiej multiagent, bo masz szerszy wachlarz możliwości i nie jesteś uwiązany. Da się wyżyć, ale ciężko rozbujać na początku (ile ludzi tyle pomysłów na to), wejście w branżę to najlepiej dogadanie się z jakąś multiagencją i oni już się zajmą skierowaniem Cię na szkolenia wymagane przez ustawę.
@Qojot z tego co pamiętam egzamin główny 152h plus do każdej firmy 48h ale to formalność większość wygląda tak że dają odpowiedzi. Ale dają je dopiero jak się upewnią że żadna kontrola nie przyjechała XD ogólnie patola w UJ. Agentów masz kupę na każdej ulicy a dobrych ludzi od odszkodowań brakuje, nie lepiej brać % od odszkodowania wywalczonego skoro siedzisz w likwidacji?