Wpis z mikrobloga

Ja tam nie wiem, nie znam się na modzie i mogę być nieobiektywny, bo ich nie lubię. Ale sami spójrzcie, jak wygląda w Rosji generalski mundur galowy. Jakby mu zdjąć ozdobniki i epolety, to wygląda jak tani drelich roboczy; tylko dać ministowi berecik z antenką i miotłę, a na plecach nakleić "Januszex Cleaning". I jeszcze ten podkoszulek w nieokreślonym, brudnym kolorze, który bardziej pasuje na zakrapiane wędkowanie, niż na konferencję prasową.

Czy te sto kilkadziesiąt milionów ludzi, którzy są tak bardzo dumni ze swojej "drugiej armii świata", naprawdę nie widzi że te mundury jadą biedą i syfem? A może to celowa taktyka – skoro naziści nosili mundury od Bossa, to my demonstracyjnie ubierzemy wojsko w takie ch#jowe łachy?

#wojsko #rosja #ruskimir #modameska
Pobierz xniorvox - Ja tam nie wiem, nie znam się na modzie i mogę być nieobiektywny, bo ich n...
źródło: comment_16624469923gRH07Oq43mWHkfj1VY3jm.jpg
  • 21
@durielv8: Przepaść nawet w porównaniu do polskich mundurów. Nie są może jakieś wybitne w skali świata, ale są schludne, nawiązują do tradycyjnego umundurowania polskich żołnierzy, a z udziwnień mają tylko szamerunki i czapkę rogatywkę. Proste w formie, ale nie prostackie. A kacapy wzięły roboczy drelich z suwakiem, pofarbowały go na dziwnozielono i naj#bały złota – cyk, jeszcze beżowokałowy podkoszulek i minister może zadawać szyku.
Pobierz xniorvox - @durielv8: Przepaść nawet w porównaniu do polskich mundurów. Nie są może j...
źródło: comment_1662459617ky5GETEXz8SNr1UOiIF0fn.jpg
@xniorvox: @baltic-vodka: @Kaczypawlak: @xniorvox: @durielv8:
Ten typ munduru nazywany jest "codziennym" i jak sama nazwa wskazuje służy do latania na co dzień po garnizonie kiedy nie ma potrzeby używania typowego munduru polowego. Oprócz tego ruskie wojsko ma mundury paradne i wyjściowe które w zależności od gustu można nazwać ładnymi.