Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
Mierczki, chce dodać do gumowej kaczuszki skorupę żółwia aby stworzyć turtleduck z avatara. Tylko zupełnie nie znam się na masach plastycznych, dlatego też przychodzę do was z pytaniem.

Jakiej masy użyć żeby się unosiła na wodzie i nie uległa zniszczeniu od niej? Najlepiej jakby była utwardzana powietrzem ale to nie jest obowiązkowe, z innymi też dam rade.
Zupełnie nie znam się w tym temacie a chce zrobić znajomemu na urodzinki.

W sumie jak już to jestem to do pomalowania farby akrylowe będą git czy kupić jakieś inne?

Nie wiem także jak to otagować, więc jak coś źle dodam to proszę o zwrócenie uwagi ʕʔ
#modelarstwo #tworczoscwlasna #glina #kiciochpyta #modelina #zrobtosam #diy #sztuka #art #rekodzielo
DeerIda - Mierczki, chce dodać do gumowej kaczuszki skorupę żółwia aby stworzyć turtl...

źródło: comment_1662377584Aa4NivkG5Odn1iQ0KLLzd8.jpg

Pobierz
  • 27
@DeerIda: masa chemoutwardzalna była by najlepsza, czyli dwuskładnikowa typu green stuff, miliput, magicsculp
możesz pomalować akrylami, tylko potem zabezpieczyć dodatkowo jakimś lakierem
co do pływania to musisz poeksperymentować z wagą i rozłożeniem ciężaru
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ospala_lasica: może się obalać na bok, ważne żeby się unosiła na wodzie xD Lakier dodam do listy zakupów a z masami muszę popatrzeć czy zmieszczą się w moim budżecie. Dziękuję ()
@DeerIda podpowiem, że statki są robione z stali (a czasem nawet z betonu) i pływają. Jeżeli nie znasz się na rzeźbieniu i malowaniu to może być ciężko osiągnąć taki efekt aby się nadawał na prezent. Skoro ma być tanio to bym pomyślał nad kupieniem zabawki żółwia, odcięciu skorupy i doklejenia jej klejem na gorąco do pasującej kaczki
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0