Wpis z mikrobloga

  • 0
@Patrickll przeczytałem tu na wykopie jak chłop sprzedawał na Ukrainę A oni nie zmienili rejestracji i później ABW się tym interesowało XD

Albo jak z mandatami, czy jak tam ktoś dostanie na rejestrację to przychodzi czy jak? Jestem zielony ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@kapsel99: Jak chcesz jeszcze bardziej zredukować stres to migusiem do wydziału komunikacji zgłosić sprzedaż, ale tak jak viollu pisze umowa sprzedaży z godziną to wystarczający dupochron. Ino spisz normalną umowę, żadnego zostawiania wolnych pól w danych kupującego i tym podobnych.
  • Odpowiedz
@Aorus: do wydzialu bede mógł dopiero się udać w poniedziałek (bo potencjalna sprzedaż w weekend)
@piwakk: samochod jest na mame, nie wiem czy ona ma profil zaufany zrobiony ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@kapsel99: wiele banków pozwala założyć profil zaufany przez internet,
wystarczy się zalogować i tam "wyklikać" sobie ten profil,

w praktyce to późnię wygląda tak, że załatwiając jakąś sprawę urzędową loguje się do.. banku i on daje info zwrotne, że logowanie się udało wiec użytkownik zweryfikowany
  • Odpowiedz
@kapsel99: Musisz zgłosić, że sprzedałeś do urzędu i najlepiej mieć potwierdzenie, że się zgłosiło. Można online, można osobiście, już jak kto woli. Tak jak wcześniej pisali godzina na umie zabezpieczy Ci ewentualne mandaty czy wypadek i regres z OC. No i można zaraz po wyjściu kupującego zgłosić sprzedaż u ubezpieczyciela.
Jeżeli nie jest to auto firmowe i sprzedawane kolejnej firmie to nie będzie problemów.
  • Odpowiedz
@kapsel99: tylko odnośnie danych jakie wpiszesz na umowie. Oprócz imienia i nazwiska, wpisujesz PESEL, a jeśli obcokrajowiec go nie posiada to numery dokumentów tożsamości (np. paszportu) wraz z informacją, kiedy został on wydany i przez jaki urząd, adres zamieszkania lub zameldowania. Reszta danych taka sama jak na zwykłych umowach.