Wpis z mikrobloga

Zamówiłem coś z allegro na czym mi zależy by szybko doszło. Zamówiłem wczoraj, a miało dojść w piątek. Sprzedający nie wysłał dzisiaj towaru, a zmienił na aukcji przewidywany czas realizacji zamówienia z 3 dni roboczych na 15 dni. Jutro się z nim będę kontaktował czy dokona wysyłki chociaż w dniu jutrzejszym bo do poniedziałku jakoś sobie poradzę. Jeśli nie, to wolałbym zamówić nawet za wyższą cenę o kilkadziesiąt złotych ale dostać ten przedmiot z początkiem tygodnia. Mieliście podobne sytuacje? Czy udawało się wam bez problemu w takich przypadkach dogadać ze sprzedawcą w kwestii zwrotu pieniędzy? Kwota dla mnie nie mała bo 900 zł, więc na szybkim zwrocie by mi zależało #ecommerce #allegro
  • 5
Czy udawało się wam bez problemu w takich przypadkach dogadać ze sprzedawcą w kwestii zwrotu pieniędzy?


@tomaszek1161: ma obowiązek przyjąć zwrot, chyba że nie jest to przedsiębiorca lub produkt jest z listy rzeczy, które nie muszą podlegać zwrotowi
@tomaszek1161: Jeżeli nie jesteś zadowolony, z obsługi zgłoś zwrot (otrzymasz zwrot nienatychmiastowy) i zamów u kogoś drożej, zazwyczaj są one wysylane szybciej niż te najtańsze, zawsze upewnij sie w wiadomosci prywatnej czy ktoś nie sprowadza tego z Chin, dopiero po złożeniu zamowirnia.
@tomaszek1161: z miesiąc temu mnie typ okłamał co do wysyłki, mówił, że poszła w czwartek a niezmieniający sie status przesyłki to błąd allegro a potem cisza z jego strony¯\_(ツ)_/¯ a faktycznie wysłał 4 dni później. Wyłapał negatywa( ͡° ͜ʖ ͡°)