Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Zmorka: niektóre "restauracje" KFC nagminnie mylą zamówienia, w Krakowie znam przynajmniej jedną, z której lepiej nic na dowóz nie zamawiać.


@ItsyBitsyPajonk: Jeżeli rotacja pracowników jest taka że co tydzień ktoś nowy pakuje zamówienia i w dodatku jest to jego pierwsza praca w życiu to tak to musi wyglądać.
  • Odpowiedz
@Zmorka: ja kiedyś im zgłosiłem syf nie do opisania jaki panował w toalecie jednego lokalu i też miał się ktoś odezwać. To było rok temu ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Do toalet nie dało się wejść, bo aż się w głowie kręciło, a zapach było wyraźnie czuć przy tabletach do zamawiania. Poza tym tam podali mi zimnego burgera, a jak to zgłosiłem, to jakiś dzban go podgrzał
  • Odpowiedz
@Zmorka: Uważaj - ja 2x zgłosiłem braki napoju lub jakiegos elementu zamowienia to z łaski przywieźli ale poźniej sklep mnie zczarnolistował i nie mozna bylo na mój adres nic zamówic. Musiałem dzwonić do centrali w Wawie zeby wyjaśnili mi ten "bład systemu" i pozwolili znowu zamawiać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zmorka: Bo to raz? Z 5 razy nie dodali mi rzeczy do zamówieniaw Wrocławiu, a w słynnym KFC z zgorzelcu na granicy to już legendy są. Chcesz transferach z papryczka aby było ostrzej? Robią ci grandera i kroją zwykła czerwona paprykę w paski XD
Przyjmują zamówienia online a restauracja zamknięta itp.
  • Odpowiedz
@Zmorka: KFC to gowno jeśli chodzi o obsługę klienta, raz mi się spóźniał godzinę dowóz to chciałem zrobic jakieś zapytanie o stan zamówienia to żadne linki ani formularze nie działały, na infolinii nikt nie odbierał ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz