Wpis z mikrobloga

Kiedy ktoś pisze: "jak wygra PO to rozlicza PiS i wsadza ich do więzienia"
xD, nikt nikogo nie wsadzi, oni tam wszyscy się kryją nawzajem a te ich wojenki to na pokaz żeby teatr dla Polaków trwał. Nikt nie pójdzie do więzienia za wybory kopertowe, fatalna sytuacje w służbie zdrowia, inflacje, ani teraz za zatrucie odry. Po prostu - kolegów po fachu się nie gnębi żeby samemu potem nie być gnębionym.
#polska #polityka #odra #takaprawda
p.....n - Kiedy ktoś pisze: "jak wygra PO to rozlicza PiS i wsadza ich do więzienia"
...

źródło: comment_1660279134MImUcx3d5kv5M5ktk6wRcV.jpg

Pobierz
  • 48
dobrs widze ze trafiłem na pożyteczny beton xD


@NewBlueSky: bardzo ładnie opisaleś sam siebie. Centryści to kryptopisowcy.

na typowego niewyksztalconego polaka


@NewBlueSky: dziekuje panu, jestem mgr inż informatyki, programista 15k xD jedyna niewykształcona osoba to ty

ktoremu nawet manipulacja (erystyka) nie wychodzi, bo bije od niego prostactwo


@NewBlueSky: ty jesteś tak tępy że nawet nie widzisz jak jesteś manipulowany i nieświadomie wspierasz pis.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TurboDynamo: tez jestem po infie, tylko ja skonczylem na inz i dopiero zaczynam, strasznie cringe jestes. Widziałem tobie podobnych, szli na mgr chociaz nic soba nie reprezentowali ale musieli uzupelnic ta pustke i nijakosc.

Ja jestem inny niz wy peosci ludzie.od urodzenia brzydzę sie manipulacjami i waszymi grami etos i patos. Nie staraj sie zrozumiec perspektywy kogos lepszego bo tylko sie osmieszasz z tymi populistycznymi tekstami.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@TurboDynamo: jak widzisz uzyskanie tytulu magistra nie pomoglo uzupelni braków w myśleniu, ktore masz od urodzenia. XD

Zgrywasz oświeconego manioulanta. A jestes ponizej robaka co patrzy na swiat oczami swojego psychologa.
@NewBlueSky: to ty jesteś manipulantem a nie ja. Hejtujac opozycję wspierasz PiS. Tyle. Więc jesteś pisowcem eot