Wpis z mikrobloga

uwaga, beda gorzkie żale

Jak ta gra #!$%@?, szczerze to zakupu zadnej innej nie zalowalem tak jak tarkova. Przed kupnem nie wiedzialem, ze inne wersje gry daja taka przewage (a raczej manipulowanie malym magazynem #!$%@?), rozmiar podstawowego stasha to komedia w porowananiu z wersja EOD. Bólu nie powoduje sam fakt rozmiaru stasha w wersji podstawowej, bardziej to, ze mozna kupic wersje gry za niemal 3x wiecej i miec luz na tym polu. No i bol dupska powoduje tez sukces tego modelu biznesowego. Zmieniaja wartosc jednej zmiennej odpowiedzialnej za rozmiar stasha i elo ludzie to łykają jak pelikan mloda zabke. No dobra, zmieniaja jeszcze rozmiar kontenera na troche ponad 2x wiekszy.

Idac dalej - balistyka. Reklamuj sie, ze robisz najbardziej realistycznego fps i jednoczesnie zaimplementuj ultra nierealistyczną balistyke. Ile miałem akcji, ze ktos nie chcial ginac bo mialem nisko poziomowe ammo to nie zlicze. Dodaj do tego desynci jakich nie widzialem przenigdy w zadnym innym fps, takie, ze np. w naszym swiecie od 2 sekund jestesmy za przeskoda, a i tak giniemy, bo w swiecie przeciwnika wciaz jestesmy widoczni, albo giniemy bez chocby uslyszenia strzalu...

Dosyp na koniec giga problem cheaterow (chociaz pod tym wzgledem mam subiektywne wrazenie, ze jest nieco lepiej niz kiedys) i okazuje sie, ze gunplay to tragedia.

Nastepnie - placienie za uleczenie glownego bohatera. 10k to niby nie wiele, ale #!$%@? mnie to, ze jestem karany za to, ze chce od razu odpalic nastepna gre. Choc to zapewne mechanika typowa dla mmo, nie znam kanonu.

Pewnie ktos napisze, ze moja frustracja jest wynikiem bycia slabym i brakiem posiadanie dobrego sprzetu. Jest w tym pierwszym troche prawdy, szczegolnie, ze gram solo. Chociaz w innych fps radze sobie zdecydowanie ponad przecietna, a im fps wolniejszy, tym lepiej, wiec w teorii w tarkova powinno mi isc super. Co do drugiego to absolutna prawda, probowalem dwoch wipow i w obu frustracja z gejmpleju przejmowala gore nad frajda.

Sam pomysl na calosc jest ogolnie swietny, wiec tylko czekam az jakies porzadne studio wezmie to na warsztat i wykona lepiej.
Wystawie to gowno na allegro z opisem, ze nie mam juz sily do tej #!$%@? i bon voyage, nie bedzie mnie kusilo zeby wracac do tej #!$%@?.

No i kupujac tarkova wspierasz ruskova, wiec tym bardziej nie polecam.
#escapefromtarkov #gry
  • 10
@heater: Sam gram na najtanszej wersji już drugi wipe i sobie chwale. Wystarczy grać i za hajs z gierki możesz powiększyć sobie stash, a za zrobienie questów u prapora dostajesz fajnego poucha Epsilon który ma tylko dwa sloty mniej niz ten z najdrozszej wersji.
Przed kupnem nie wiedzialem, ze inne wersje gry daja taka przewage (a raczej manipulowanie malym magazynem #!$%@?)

P2W w najgorszej postaci, już lootboxy nie są tak #!$%@?ące. Zamiast grać spędzasz 1h po każdym rajdzie na manewry w stashu xD
@heater: cziterzy to kwestia względna, jest ich sporo ale mechanika gry powoduje wiele false positives

Idac dalej - balistyka. Reklamuj sie, ze robisz najbardziej realistycznego fps i jednoczesnie zaimplementuj ultra nierealistyczną balistyke. Ile miałem akcji, ze ktos nie chcial ginac bo mialem nisko poziomowe ammo to nie zlicze


@heater: technicznie rzecz biorąc nie chodzi Ci o balistykę tylko o statystyki poszczególnej amunicji. Skuteczność początkowej amunicji jest bardzo sytuacyjna. Rzeczywiście, na
@heater: ja w tym wipe (to mój drugi, zaczalem grac pod koniec poprzedniego) od razu szybko wbilem upgrade stash, po pierwszym upgrade juz nie jest tak zle. Po prostu nie mozesz trzymac slabego armora (ja trzymam tylko 5 i 6 klase, jak to rig z armorem to 4, jak mam 3 lub nizej w stashu to factory run z klinem) ani #!$%@? broni i da sie przezyc. Ale to co napisales