Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu w sklepie rowerowym widziałem na serwisowanym rowerze jednego z klientów taki wynalazek, który przykręca się w miejsce obejmy kierownicy na mostku w #szosa albo #gravel i konwertuje on klamkomanetki z hamulcami mechanicznymi na hydraulikę (w sensie jest krótki odcinek linki w pancerzu do tego wichajstra, w środku są tłoczki i dalej do zacisku leci już wąż).

Czy ktoś z Szanownych tu obecnych wie jak tego szukać? Google ewidentnie nie wie o co mi chodzi. ( ͡º ͜ʖ͡º)

#rower
  • 9
@Paczek_w_masle:
Dzięki piękne, zawsze to jakaś opcja. Po chwili grzebania po angielsku znalazłem tez konkretnie to, co widziałem a zwie się to Giant Conduct. Tańszy, i wygląda mniej szpetnie od TRP. ( ͡º ͜ʖ͡º)

Tak się właśnie zastanawiam, czy zostawić linki i zamontować hybrydy jak TRP HY/RD albo Juin Tech F1 albo wrzucić konwersję na olej.

Giant miał taki patent chwilę temu - Giant Conduct

IMHO
@smk666: Konwersji na olej to raczej nie wrzucisz, bo chyba już tego nie produkują, a na pewno Giant już tego nie daje do swoich rowerów. TRP HY/RD brzytwa, choć bardziej bym brał obecnie Juin Tech z Amazonu
Konwersji na olej to raczej nie wrzucisz, bo chyba już tego nie produkują, a na pewno Giant już tego nie daje do swoich rowerów.


@guru8:
No właśnie widzę, że wszędzie brak na stanie. Podejrzewam też, ze musiałbym wymienić mostek na giantowski bo szanse, że śruby pasowałyby do cannondale'a są bliskie zeru. Gra nie warta świeczki.

TRP HY/RD brzytwa

Pewnie w tę stronę pójdę, bo na fabrycznych Promaxach z Topstone 4 od
na fabrycznych Promaxach z Topstone 4 od nowości strach jeździć. Jak nie wyreguluję to albo ocierają o tarcze albo prawie nie hamują a do tego piszczą przeraźliwie niczym v-breaki w 25-letnim góralu z komunii.


@smk666: A wymieniałeś klocki na coś normalnego i tarcze? Może tarcze trzeba odtłuścić.

był nowy zestaw Juinów na allegro lokalnie za 450 zł


Ja widziałem z rok temu na olxie i zastanawiałem się czy brać, ale na
A wymieniałeś klocki na coś normalnego i tarcze? Może tarcze trzeba odtłuścić.


@guru8:
Rower miał tak od nowości, odtłuszczanie tarcz brake cleanerem nie pomogło. Od nowości musiałem trochę podciągnąć linki, bo klamkomanetki miały sporo luzu, do tego regulacja nieruchomego klocka i osiowości zacisków. Klocków jeszcze nie wymieniałem, chciałem im dać kilka jazd na dotarcie ale po 600 km jest taka sama padaka.

One ogólnie powinny być w standardzie do mechanicznych hamulców,