Wpis z mikrobloga

#orangeflex #orange #flex Chyba sobie jaja robią, podczas przenoszenia numeru nowa karta się nie aktywowała, a konsultant pisze, że zajmie się tym druga linia, ale zgłoszenie można zrobić w poniedziałek. Jesteśmy na wakacjach, dziewczyna została bez telefonu, a oni nawet nie mogą przyjąć zgłoszenia. Obawiam się, że numer który miała od kilkunastu lat w międzyczasie dostanie nowy klient T-Mobile
NormieBates - #orangeflex #orange #flex Chyba sobie jaja robią, podczas przenoszenia ...

źródło: comment_16598606405oBkNBkR5m8IuIHvIEpw4O.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@dzieju41 nie wszędzie razem chodzimy, czasem trzeba się ze sobą skontaktować. Nie będzie tragedii, ale wyłączanie systemu ticketowego na weekend to jakieś nieporozumienie. Rozumiem, że druga linia nie pracuje w weekendy, ale zgłoszenie chyba mogłyby wpadać
  • Odpowiedz
@NormieBates to bym sprawdził standardowo w innym tel. spróbował ręcznie wybrać sieć itd. Generalnie dziwne praktyki mają xD bo nawet jeśli dział od przenoszenia numerów nie pracuje w niedzielę, to powinni wysłać tam zgłoszenie, które by oczekiwało w kolejce i ktoś by podjął w poniedziałek.
  • Odpowiedz
  • 0
@nieocenzurowany88 sprawdziłem w innym telefonie i to samo, przy ręcznym wybieraniu sieci domyślnie wybrane było T-Mobile, do Orange nie chce wpuścić. Skoro dział przenoszenia nie pracuje w niedzielę, to dlaczego w ogóle wyznaczyli termin na ten dzień? Niepoważna firma
  • Odpowiedz
@NormieBates jak to nie dostałeś kiedyś karty? Jeśli przenosisz się między operatorami to zawsze dostajesz nową kartę, na której zresztą masz logo operatora swojego. Chyba, że przenosiłeś się wewnątrz sieci np. Orange - > Orange Flex to mogło się obyć bez.
  • Odpowiedz