Aktywne Wpisy
Grooveer +5
Rosyjskie media informują, że celowo pozwolono wpuścić trochę głębiej ukraińskich dywersantów by było łatwiej ich wyeliminować czyli pułapka
https://twitter.com/nexta_tv/status/1660644137660477453?t=-kSUwW7RPSE2KJMjbSRNrA&s=19
#wojna #ukraina #rosja
https://twitter.com/nexta_tv/status/1660644137660477453?t=-kSUwW7RPSE2KJMjbSRNrA&s=19
#wojna #ukraina #rosja
77XXXXXX77 +12
Jestem zwyczajnie załamany tym co się dzieje na wykopie. Rosjanie zostali ostrzelani, stracili kilka wiosek i niby to "rosjanie" zrobili. Nie róbcie proszę #!$%@? z logiki, wszyscy wiemy, że byli to ukraińcy, a to jest przerażające bo teraz rosjanie mają powód by wypowiedzieć Ukrainie wojnę. Obowiam się że ruskiej nawały to ukraińcy 3 dni nie wytrzymają zanim pękną, także przestańcie się śmiać to poważna sprawa.
#ukraina #rosja #wojna
#ukraina #rosja #wojna
Niby #kolej się poprawia, ale trzeba mieć sporo hajsu żeby nią jeździć.
#pociagi
@vind: na jutro 07.08.2022r. znalazłem 31 pociągów Trójmiasto - Warszawa, z czego 12 to EIP, 3 ekspresy. Reszta (16 pociągów) to pociągi pospieszne.
Na pospieszne na luzie można kupić bilet za 35-45 zł kupując z wyprzedzeniem, a na ekspresy wielokrotnie widziałem bilety po 49-89 zł.
Poza tym pociągi jeżdżą pełne w tej relacji, więc po co obniżać cenę? Nie miałoby to sensu.
@gumpa_bobi: bo sensem publicznego transportu nie jest wyciągnięcie jak najwięcej pieniędzy z kieszeni swoich właścicieli aka obywateli, a zapewnienie spójnego, szeroko rozwiniętego i dostępnego transportu. I nie mów mi o prawach rynkowych, bo na ten rynek żadna inna firma wejść nie może, PKP nie tylko ma całkowity monopol, ale i gargantuiczny potencjał do zarabiania
1. Przypominam, że w tej cenie można przejechać ponad 500 km najszybszym pociągiem na tym kontynencie w kraju o wiele od Polski bogatszym.
2. 170 zł za osobę za 280 km na popularnym kierunku to zdzierstwo
3. Raz mówisz że nie ma mowy o braku dostępności a potem że się wyprzedają, zaprzeczasz sam sobie.
4. Mówiłem że nie ma biletów na IC, bo IC jest w normalniejszej cenie.
5. DO
I Hiszpania nie jest krajem wiele bogatszym. Obecnie porównywalnym z PL.
Widzę usilnie pomijasz kryterium dostępności, dla którego istnieją takie spółki. Mówię o całkowitym monopolu spółek państwowych na rynku kolejowym. Każda niepaństwowa musi spełniać tak absurdalne warunki, że zazwyczaj rezygnują ze starań o wejście na rynek.
Bardzo jesteś oderwany od rzeczywistości, jeżeli myślisz że ludzie
14k netto to nie 22k brutto, chyba że dajesz sie ruchać na UoP, ale w Twoim podejściem bym się nie zdziwił. I sporo osób tyle zarabia w stolicy w IT.