Wpis z mikrobloga

Te oficjalne sklepy LEGO to takie zderzenie korpo-standardów i z polską januszerką. Wkręciłem młodego w stare serie LEGO, więc obaj mocno nastawiliśmy się na zakup nowego zamku. Dodatkowo sam parę razy kupowałem jakieś rzeczy na premierze, więc takie stanie w kolejce ma swój urok i chciałem to pokazać synowi. Więc udaliśmy się na premierę zamku do do jednego ze sklepów z nadzieją na zakup i wyrwanie gratisowej kryjówki. Przed nami w kolejce kilkanaście osób, babeczka wyszła i mówi, że jest chyba 20 zamków, więc szybko licząc byliśmy na styk. Kryjówek też dla wszystkich ma starczyć, bo na szafce za kasami stoi pokaźna piramida.

No i odstaliśmy swoje. Przed nami głównie gości 35+. Myślałem, że kupują z sentymentu, ale nie. Głównym tematem było gdzie i za ile można odsprzedać i ile zarobić. Większość bierze też fakturę. No i wyszedł inny pracownik i mówi, że kryjówek nie będzie bo te są zarezerwowane. Pytam w jaki sposób można rezerwować i gdzie była taka informacja. Pan odpowiada, że telefonicznie można poprosić o odłożenie.

Trochę jestem cięty na takie cwaniactwo bo kiedyś miałem małą spinę jak chcieliśmy kupić kilkanaście małych zestawów z pociągiem na jakąś okazję w szkole. Dowiedziałem się, że jest limit, a informacja o limitach znajduje się nie w sklepie stacjonarnym, a w regulaminie sklepu internetowego. Niestety podstawy żadnej nie uzyskałem skąd wiadomo, że regulaminem obowiązującym w sklepie prowadzonym przez polską spółkę z o.o. LEGO Polska, jest regulamin sklepu internetowego prowadzonego przez spółkę duńską LEGO A/S. Więc wyobraźcie sobie sytuację gdzie banda starych gości kupuje sobie zestaw na handel i dostaje gratis, a pięciolatkowi odmawiają bo jeden pracownik poodkładał dla znajomych, a drugi zapomniał schować. I jeszcze się kłócili, że wszystko jest ok, bo wymyślony system rezerwacyjny jest ważniejszy.

#lego
  • 65
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@WezniePrzestrzeleCiKolano: jedziesz coorva z nimi Miras bo taaka januszerka wyszła, że aż się w-------m co bym dziecku powiedział, a nawet dziecka jeszcze nie mam xD pracowałem na CS to wiem jak jest, więc jeśli firma jest solidna to dostaniesz ładną rekompensatę:) tylko napisz ze szczegółami co, jak i gdzie oraz, że jest ci cholernie przykro bo od wielu lat jesteś klientem
  • Odpowiedz