Wpis z mikrobloga

W jaki sposób mogę poprosić o zwrot pieniędzy?
Możesz skontaktować się z odbiorcą, aby poprosił o zwrot jakiejkolwiek płatności przez 180 dni od jej wysłania.

Jeśli odbiorca odmówi, ale uważasz, że zwrot Ci się należy, możesz zgłosić spór w Centrum rozstrzygania w ciągu 180 dni od daty płatności, o ile Twój wniosek o zwrot spełnia określone kryteria.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@getin i jeszcze jedno pytanie, nie dotyczące przypadku z wpisu.

Sprzedałem jeden produkt cyfrowy gościowi z Meksyku, około 50zł. Pieniądze oczekują na zaakceptowanie przez PayPal. Ale z niewiadomych względów, gdy wchodzę w tę transakcję to widzę adres tego gościa, opcje dodaj monitorowanie (a w niej opcje wyboru dostawcy, m.in. inpost, DHL, poczta) oraz jakąś opłatę na 4,19zł. Wiesz może dlaczego ten przelewe wygląda inaczej niż pozostałe?
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@getin kurła, jeszcze kilka transakcji i wale tego PayPala.
Amerykanie niby tacy mądrzy, a nie mogli zrobić opcji, że samemu wybierasz ile dana osoba ma dni na refunda.
  • Odpowiedz