Wpis z mikrobloga

Jak uporządkować sobie dane na telefonie?

W sensie mam kilka projektów w pracy do nadzoru, obsługi, konfiguracji itd Wszystko w terenie i ciężkich warunkach więc raczej jak robię notatki to w telefonie lub w notesie i potem robię temu zdjęcia i mam w telefonie.

Jak zapisać wszystkie rzeczy z takiego czegoś w jednym folderze, w sensie coś tam kilka zdjęć i filmików jak to ma wyglądać, kilka stron brudnopisu, kilka wierszy konfiguracji wstępnej i jakichś zdań, do tego projekt i schemat w pdf.
I tak od małych instalacji podzielnych na rejony i miejsca do większych gdzie same pdfy są w gigabajtach.

Potem z kilkuset takich folderów znaleźć coś co trzeba edytować i mieć już pod ręką te dokumenty.

Po prostu chodzi mi o coś takiego jak zwykle foldery na komputerze, tylko że na telefon i jakoś tak po prostu bardziej wydajniejsze żeby je sortować, mieć możliwość edycji w każdym momencie każdego pliku i przede wszystkim żeby to było przejrzyste.

#telefony #biuro #zarzadzanie #pracbaza #praca #iphone #android #technologia
  • 6
  • Odpowiedz