Wpis z mikrobloga

Mireczki, będę kupował pierwsze iphonea, nie znam się a wybór mam między podstawową 12 a 13 z czym dwunastka jest siedem stówek tańsza. Czy opłaca się dołożyć czy 12 na spokojnie starczy? #iphone #iphone13
  • 18
@cutecatboy: może źle zadałem pytanie: chodzi o to że kupuje iPhona i po prostu co byś zrobił na moim miejscu jeśli chodzi o wybór: 12 spoko cena a 13 nowszy model i w ogóle ale droższy sporo
@l_____l: trochę jak na elektrodzie ale co tam... Pytam się ludzi którzy być może wiedzą lepiej ode mnie, to co mi podaje strona może guzik znaczyć. Tam się nie dowiem czy siedem stów więcej jest warte dołożenia do 13
@Pitol_: chłopie, ale skumaj, że my nie mamy kryształowej kuli i nie wiemy, na czym ci zależy. Ja bym brał tańszy, bo nie jestem power userem i poza baterią między tymi modelami nie ma jakiejś ogromnej różnicy. 13 ma nowszy czip i będzie dłużej wspierana, ale znowu - musisz sam sobie odpowiedzieć, czy będziesz wymieniał telefon wcześniej, czy chcesz z niego wycisnąć jak najwięcej. Jak cię stać, bierz 13, jak nie
jeszcze jakiś inny plus 13?


@Pitol_: jaśniejszy ekran, nowszy procek ergo dłuższe wsparcie. iPhone 8 wypuszczony w 2017 roku nadal dostanie nowego iosa, więc 12 też powinna do 2027 pociągnąć z najnowszym iOSem, a potem też pewnie znośnie poza jakimiś appkami ucinającymi wsparcie dla starszych modeli.

Jak nie zależy Ci na baterii, różnice są w okolicach 15-20% jak dobrze pamiętam, i będziesz go używał krócej niż 6-7 lat to bierz 12.
@Pitol_: różnice są niewielkie, sam zobacz na dane od Apple. Zasada jest prosta, jeśli Cię stać, to kupujesz najnowszy model. W przeciwnym razie dużo nie tracisz, ale weź pod uwagę, że niedługo premiera 14.