Wpis z mikrobloga

@brakloginuf: Właśnie dlatego pytam xd Tak słyszałem ze gazownik ma znaczenie, kiedyś ktoś mi opowiadam o dobrym punkcie w Lublinie gdzie Kozacko do audi montują gaz ale nie mogę sobie przypomnieć gdzie to było
@srantus: Solar Car na Berberysowej był spoko.

O czym należy pamiętać? Ze silnik musi być w dobrej kondycji w sensie nie szarpać, nie falować itd.
Do przeglądu filtr powietrza, świece, przewody zapłonowe, kopułka.
@srantus JACHUAUTOGAS JERZY JAŁOCHOWSKI nie tak daleko Lublina, zakłada LPG do RAMów i innych ciekawych fur, sam nie korzystałem ale ludzie z całej Polski się do niego zjeżdżają, co raczej świadczy o jakości, pewnie z 1.8T też sobie dobrze poradzi
@srantus: weż to pod uwagę jedną rzecz o którą gazownik Cię nie zapyta a dla Ciebie może mieć znaczenie.
Sposób podłączenia wody do reduktora, można to zrobić równolegle, lub szeregowo albo do plusa albo do minusa nagrzewnicy.

Niby do plusa nikt nie podłącza a jednak trafiałem na auta z podłączeniem do plusa.

Jak reduktor pójdzie w szereg do + to wtedy najszybciej będzie łapał temperaturę i można zyskać najlepsze wyniki w
@srantus: jak to jest silnik TFSI to nie ma to chyba ekonomicznego sensu. Instalacja IV generacji w takim aucie to spalanie 80%gazu i dotrysk 20% benzyny żeby schładzać wtryskiwacze, koszt około 5k, instalacja VI generacji pozwala pracować w 100% na gazie ale koszt założenia to około 12k.
jak to jest silnik TFSI to nie ma to chyba ekonomicznego sensu.


@bor123: Jeszcze w A4 B7 było dostępne stare 1.8T z lat 90'. Po mocy widzę że akurat tą wersje ma OP. Co lepsze samochody z tym silnikiem chodzą w wyższych cenach niż tez z TFSI.