Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@Luko: mam Arteona 2.0 280 Rline 2018 już 2 lata ( pierwsze 2 miał pierwszy właściciel najechał 52k )

Gdyby nie to że wyszedł mnie 144K z ratami i wykupem ( facet nie chciał nic odstępnego ) musiałbym upaść na głowę żeby kupić Wieśvagena za 240k xD tak była wyceniona konfiguracjia w dniu zakupu z salonu

Jest chyba wszystko co było w katalogu oprócz szklanego dachu
@Luko: brać tego Seata Mordko. Już kur** civic nowy kosztuje 160k za 180km więc zaraz będziemy golfy z 1.5tsi za 200k kupować (°° brać i się nie zastanawiać dopóki są ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Luko: cena spoko jeśli faktycznie Ci taką dali brutto ale to się #!$%@? na potęgę, co chwilę coś. Za 1-2 miesiące bede próbował robić cesje leona 310KM i wymieniam na corolle bo to jest kpina. I nie wierz ludziom na fejsbuku że wszystko super, czasem się coś zepsuje, ale "warto i banan na mordzie i się nie chce wysiadać ziomuś, mówię ci" bo to są najczęściej ludzie, którzy się przesiedli z
i30n?


@Bergi: Teraz to już 200k kosztuje, niestety ( ͡° ʖ̯ ͡°)

@Mu_H: Z tego co piszesz to główny zarzut jest do systemu inforozrywki. Dalej tego szajsu nie poprawili od 3 lat? :/

@Luko: Jeśli to jest to 2.0 Tsi to nawet spoko cena. Kiedyś za tyle się hot hatcha kupowało a dzisiaj taką cuprę "bazową" :/ Chipem pewnie łatwo to podnieść na 300 koni.
@Luko: Miałem zamówioną wersje 245 km HB, świetne auto które sie dobrze prowadziło, a przy okazji nie łamało kręgosłupa jak i30N. Z minusów to infotaiment #!$%@?

Potem mi anulowali zamówienie, znalazłem sobie taniej serie 3 g20, wrzuciłem chipa i śmigam sobie jeszcze lepiej xD
Chipem pewnie łatwo to podnieść na 300 koni.


@cwlmod: nie zczipuje tego jak na razie i nie wiadomo czy kiedykolwiek bo tam są jakieś jazdy z jednorazowymi tokenami generowanymi w centrali przy kazdej modyfikacji sterownika. Zaczynają się pojawiać boxy u niemców i arabów ale jak sprawdzłem pol roku temu to box kosztował kolo 6k euro ( ͡° ͜ʖ ͡°) w polsce nikt godny zaufania się nie podejmuje
@Mu_H: Coooo???!!!! Co za pajace. Vagi były popularne też z tego powodu że łatwo się je chipowało. Teraz nie dość, że mocy nie podniesiesz to zaraz jak wprowadzą te gówno black boxy i inne systemy inwigilacji to nie będziesz mógł tego wyłączyć.

@Celinka95: Jeździłeś poliftowym i30N bo już nie pamiętam? Ja odnoszę wrażenie że mój fastback jest bardziej miękki w trybie comfort w polifcie i nie wiem czy mózg mnie
@Luko: Fajnie wygląda i cena też spoko jak na takie auto, więc chyba warto. Możesz też jeszcze sprawdzić Mazdę 6, to mniej więcej 150-180k w zależności od wyposażenia. Ja mam wersję 2.5l 192 km i dosyć że to spala 8 litrów przy normalnej jeździe, to ma mocnego kopa (szczególnie w trybie sport), wygląda mega elegencko i z zewnątrz i w środku (bardzo estetycznie), to po 6 latach i 240 tys przebiegu,
@gry-sa-sztuka: 6 letnia mazda? To już masz pewnie boosta ala flinston :D
To 2.5L naprawdę tak fajnie jedzie? Masz jakieś porównanie? Ja jechałem tym 2.0 150 koni? i był tak sobie.

Kiedyś podziwiałem mazdę za wygląd i "perfekcję mechaniki". Szczególnie oczekiwałem na skyactive X ale to wszystko to jakiś niewypał. Przejechałem się mazdą 3 z 120 koniami i ten silnik kompletnie nie ciągnął. Skyactive X był zjechany przez testerów a same
@cwlmod: Dla mnie jedzie zajebiście, rozpędza się bardzo szybko i włączenie się do ruchu i czy wyprzedzanie jest ekspresowe, a często nawet gazu do końca nie wciskam. Do tego jak wdepniesz w podłogę do włącza się na chwilę tryb sport i redukuje Ci do najniższego możliwego biegu i jedzie do odcinki. Sam automat też gernialnie i ekspresowo chodzi. A jak jechałem na trybie sport, to dla mnie już szczerze było za