Wpis z mikrobloga

@cwlmod: kurde wysłało mi się przez przypadek enterem, a jeszcze dopiszę:
Jak dla mnie i z tego co widzę na drodze, to żeby mieć auto z większym przyspieszeniem, to już byś musiał w sportówkę inwestować i silniki na zasadzie 3.0 v6, czy 4.0. Ja mijam codziennie mijam praktycznie każdego i rzadko kiedy ktoś mnie wyprzedza. Jak włączam się do ruchu, czy po prostu startuje, to w większości zwykłe auta miejskie, czy
  • Odpowiedz
@gry-sa-sztuka: To faktycznie mało pali. Ja miałem e36 2.5L R6 170 koni i paliło mi 11,5L średnio w mieście. Teraz mam hot hatcha 300 koni z 2.0 turbo i mam 12.5L. :/

Widziałem raporty bmw 3 to te silniki 2.0 turbo 184 konie to nawet do 6 litrów schodzą w trasie. Aż mi głupio jeździć autem które tak dużo pali ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Bergi: Konfigurator jest od dawna nieaktualny. Zobacz sobie cennik. 200k kosztuje jedyna sensowna wersja n performance + automat + sportowe fotele + lakier. Jak odejmiesz lakier i automat to wyjdzie 11k mniej i taniej sie nie da.

Plus to ze i tak nie mozna ich zamowic
  • Odpowiedz
@cwlmod: No tego leona też da się skonfigurować na over 200k ¯_(ツ)_/¯ porównałem ze „zwykłą” i30n bo mirek też bierze pod uwagę „zwykłą” cupre
  • Odpowiedz
@Bergi: Tyle że zwykle i30N jest bezsensownym autem a ten Leon 245 sporttourer juz nie. Przede wszystkim Leon ma automat co przy takiej bardziej cywilnej wersji jest bardzo porządane. W hyundaiu automat jest opcja tylko do najwyższej wersji.

I30 jest stara platforma ktora juz nie broni sie przed konkurencji, szczególnie przy obecnych cenach. I30N base nie poleciłbym nikomu kto szuka hot hatcha ani szybkiego dupowozu. Baza to jest taki bardzo ułomny
  • Odpowiedz
@Dominiko_: Sorry ale cupry nie wyglądają jak typowe shitboxy. Od razu widać, że to ciekawie stylizowane samochody a nie leon ze zmienionymi listwami.

Mówię to ja: gość z autem z sekcji super-uncool-db9section-level hyundaiem i30N. Już mnie męczy to tłumaczenie, że hyundaia to nie shitboxy sprzed 20 lat i ten hot hatch niczym nie odstaje konkurencji a pewnych aspektach ją przewyższa xD
  • Odpowiedz
@Lucider5: Udało mi się ustrzelić nieźle wyposażone 318i za niecałe 125k brutto, w najmie wychodzi z ubezpieczeniem 1700 net.

G20 maja ten sam silnik od 318 do 330 tez (przy czym 330i ma nieco inny osprzęt, ale 318/320 to identyczny silnik tylko zduszony softem). Potencjał na chip to nawet to 260 km, sam póki co wrzuciłem boxa (bo gwarancja), wypluł mi na hamowni 195 km i 320 niuta, także przyjemnie sie
  • Odpowiedz
@Bergi: i30N za mały

@wioslarz-umyslow: Turneo? xD

@MichasQGP: jak tyle tego jezdzi? Zrobiłem ostatnio 1200km po Polsce i nie widzialem ani jednej cupry leon.

@rraaddeekk: w tym roku raczej sie nie nastawiam ze odbiore

@Kordianyt: Tototy jak dla mnie są nudne, już bym nawet Skode wolał.

@Cobakel: 466cm to nie jest długie auto, teraz mam 465cm i jest ok.

@Mu_H: Jakos nie widze narzekania teraz,
  • Odpowiedz
@Bergi dłuższy/zdecydowanie dłuższy czas oczekiwania i trochę gorsze warunki finansowe a także nieco wyższa cena po konfiguracji. Generalnie bliźniacze auta ale z tych obu wolę Leona.
  • Odpowiedz
@Luko: Bierz. Mam co prawda jeszcze Seata Leona Cuprę, ale te silniki są zajebiste, spalanie 7l w trasie lekkim dydkiem. Dłubniesz to sobie programem na 300 i odpycha się jak #!$%@?, a prowadzi się jak po nitce.
  • Odpowiedz