Wpis z mikrobloga

Witam Mirków z tagu #emigracja i #holandia planuję w najbliższym czasie wraz z kumplem wyjazd do pracy. Dostałem kilka propozycji pracy z różnych agencji potem posprawdzałem opinie i trochę mam dylemat. Z zawodu jestem mechatronikiem, studiuję elektrotechnikę, pracowałem w Holandii już 3 razy (po 1,5 miesiąca) lecz chciałbym spróbować czegoś nowego i może bardziej dochodowego, angielski komunikatywny, uprawnienia SEP 1kV a z doświadczenia praca w automatyce i staż CNC w Niemczech no i mam własne auto wiem, że wiele agencji na to patrzy.
Dostałem całkiem niezłą ofertę z Good Job&Tax lecz mają bardzo mieszane opinie. Co sądzicie o tej agencji i jakie agencje byście polecali najlepiej z własnego doświadczenia lub kogoś znajomego bo chciałbym jednak wrócić z zyskiem a nie długiem no i nie spać na paletach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 12
  • Odpowiedz
@s---k: wiem, że na necie jest mnóstwo złych opinii o otto, ale ja ich polecam, jestem obecnie drugi raz w holandii przez otto i nie narzekam(fakt, że nigdy nie byłem przez inną agencję, ale wyjeżdżając teraz w kwietniu miałem o nich na tyle dobre zdanie po pierwszym wyjeździe 2 lata temu, że uderzyłem od razu do nich). Szczególnie jeśli jedziesz z kumplem, zależnie od lokacji jest szansa, że dostaniecie chatę na
  • Odpowiedz
@Lucky_Freak: @Pingwin_Krolewski: sorki, nie mogę już edytować poprzedniego. Zapomniałem wspomnieć, te wypłaty które podałem to już po odliczeniu mieszkania, sami sobie ściągają, więc jest to kasa juz na czysto dla Ciebie, tylko na day-to-day, więc na obecne czasy całkiem przyzwoicie według mnie. Wiem, że ludzie po Niemcach robią za 1500 euro i jeszcze z tego chatę płacą
  • Odpowiedz