Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Mając 32 lata uświadomiłem sobie, że alkohol jest ze mną od ponad 13 lat. Kiedy byłem młody sporo imprezowałem, ale stroniłem od narkotyków i zawsze wolałem się napić. Ukończyłem dobre studia, mam pracę w której się spełniam, żonę i syna. Z pozoru wszystko jest ok, ale nie ma imprezy, weekendu, wyjazdu, wakacji bez alkoholu. Stało się to dla mnie tak oczywiste jak to, że trzeba zatankować samochód czy zrobić zakupy. Piję w zasadzie codziennie. Ogranicza mnie to, że pracuję jako przedstawiciel handlowy i nie mogę sobie pozwolić na imprezy w tygodniu, bo robię sporo km. Ostatnio zrobiłem sobie przerwę dwu miesięczną która miała sprawdzić czy jestem uzależniony. Nie piłem prawie cztery miesiące, nie miałem napadów paniki, lęków nie byłem też agresywny, nawet nie ciagnęło mnie do tego żeby się napić, aczkolwiek alkohol stał się dla mnie dodatkiem do codzienności. W weekendy oczywiście wypijam dużo więcej, bywają piątki, że potrafię wypić 8 piw, a na drugi dzień pójść do znajomych i pić wódkę ile tylko wlezie. Czy sądzicie, że jestem osobą uzależnioną?
#alkoholizm #alkohol #uzaleznienie

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #62bf57b8787d7645953134ea
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 11
Moim zdaniem jesteś. Może jeszcze w początkowej fazie, bo wydaje Ci się, że to kontrolujesz. Żaden zdrowy człowiek nie musi się sprawdzać i robić czteromiesięcznych przerw, bo wie, że może powiedzieć stop w każdej chwili. Jeżeli pijesz praktycznie codziennie to już jesteś chory. Trzeba szukać pomocy. Mi to zajęło więcej czasu, więc posłuchaj mojej rady i zacznij działać szybciej niż ja.