Wpis z mikrobloga

Witam Was,
Powiedzcie mi proszę, bo już poziom mojej frustracji osiąga szczyt. Ktoś pisał, że przy opóźnieniu lotu powyżej 3h przysługuje jakieś zadośćuczynienie, a co w momencie kiedy jest lot jest odwołany? Jedyne co mogę od linii oczekiwać to zwrotu za bilet?
#uk
  • 9
  • Odpowiedz
@hidedeepinside:
Ja dostałem poniższą formułkę. Wymusiłem zwrot na konto, nie chciałem z nimi więcej w najbliższym czasie. Dodatkowo odszkodowanie 500EURO (250Euro na osobe)

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32004R0261&from=EN

Zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 ustanawiającym wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania lub dużego opóźnienia lotów, w wyniku odwołania lotu masz
  • Odpowiedz
@settogo: skurczybyki ... 2 kobiety rozmawialy z tylu w kolejce i jedna mowi do drugiej - "przed wczoraj nam odwolali, wczoraj nam odwolali ja chyba nerwowo nie wytrzymam jak i dzisiaj odwolaja". Wizzair widze w formie.
  • Odpowiedz
@settogo: dlaczego nie dostanie? Wizzair może pisać w emailach co im ślina na język przyniesie. Jeżeli wysyłają email w stylu "nie należy się i CH.." to wtedy składa się wniosek przed darmową platformę Aviation ADR (dotyczy osób mieszkających w UK) i po jakimś czasie z pocalowaniem rączki kasę oddają.
  • Odpowiedz