Wpis z mikrobloga

@Chemical_Brother: Dokładnie. To auto jest tak ciezkie i ma mało mocy ze jest śmieszne w dzisiejszych realiach. Pomijając elektryki, dzisiaj supersamochody z łatwością osiągają wyższe moce niż bolidy f1. F1 dzisiaj to głównie aerodynamika i masa.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@wychWood: To dobrze bo byłby wstyd jakis start up Gordona Murraya zeobil dużo lepszy samochód to koncern daimlera xD

@cwlmod: żaden wstyd. Gordon wielki człowiek (dosłownie) miałem okazję go widzieć i rozmawiać z ludźmi którzy pracowali przy budowie t50. Super koncepcja
  • Odpowiedz
@drzdrzownica: Myslę że 10 letnia konstrukcja aventadora Ultimae będzie mu dorównywać ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jak usłyszałem, że oni przy tym ultradrogim i rzadkim aucie martwili się o emisje i dlatego dorzucili pełną hybrydę i 5 silników to śmiać mi się chciało xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@wychWood: Dokładnie super koncepcja. Wiesz dlaczego? Bo to bedzie prawdziwy samochód f1 na drogi, taki jaki każdy sobie wyobrażał ;)

@cwlmod: największy problem amg one są ciężkie akumulatory. Niestety obecna moda zabija trochę atrakcyjność tego projektu. ALE, jest filmik shmee150 z goodwood jak się przepoczwarza w torowego bandytę, mega
  • Odpowiedz
@wychWood: Problemem amg to są debilni menago, którym nie wyrosły jaja i nie potrafili zdecydować, że to ma być silnik z f1 w carbonowej obudowie z homologacją na drodze i aktywną aerodynamiką. NIC KUŹWA WIĘCEJ.

A co zrobili? Ładną ale LUKSUSOWĄ i cieżką hybrydę o wcale nieoszałamiającej mocy

Sączę jad na to, bo sam liczyłem że to będzie genialne auto jak ogłaszali koncept ( ͠° °)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@cwlmod: tu się zgodzę, brak spójności koncepcji. Bo wnętrze to jest ekskluzywne gt. Dla odmiany inny projekt jaki robimy to Aston Martin valkyrie amr pro, homologacja tylko na tor. Tam jest zero kompromisow ()
  • Odpowiedz