Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Od miesiąca na diecie, byle tylko zrzucić lekką oponkę na brzuchu. Na śniadanie jem 2 klapsznity z masłem, serem i szynką, potem obiad, staram się nie przekraczać 1k kcal, wczoraj np było 300g frytek z piekarnika i 230g pstrąga na parze
Następnie w pracy na przerwie znowu te same dwie klapsznity

Wracam z pracy do domu i jem albo nie w zależności czy jestem glodny. Wczoraj np odiebalem 700g truskawek po pracy, innym razem są to po prostu kanapki lub nic

No i generalnie waga stoi ( ͡° ʖ̯ ͡°) najzabawniejsze jest to, że prace mam chodząca i lekko 15-20km robię w pracy. Co dwa trzy dni chodze na siłownię (pewnie za dużo kcal tam nie spalam bo staram się spompować mięśnie tylko) oraz mniej więcej dwa razy w tygodniu chodze pograć w tenisa po 2-3h, nie jest to zbyt intensywne z racji tego, że jestem początkujący ale i tak nie wiem co się #!$%@? że jest taka lipa

Powoli się zaczynam zastanawiać czy to nie przez napoje zero(cola, energetyki) czy to nie spowalnia jakoś metabolizmu XD aż sam nie wierzę, że to napisałem xd

I teraz nie wiem czy nie #!$%@?ć tego jedzenia typowo po pracy i nawet jak będę głodny to iść spać czy co robić

Myślałem też o zażywaniu dwóch kapsułek z kofeiną każda po 200mg bo cały czas chodzę zamulony i właśnie nie wiem, czy nie mam zbyt wolnego metabolizmu, a kofeina może mi pomóc go przyspieszyć

Jakieś rady?

74kg/180cm
#odchudzanie #dieta
  • 14
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Anty_Chryst: 1tys kalorii dziennie jesz czy to się tyczyło tylko obiadu?
Możliwe że jesz za mało i organizm przeszedł w tryb glodowkowy. Paradoksalnie dorzucenie trochę jedzenia może sprawić że waga ruszy
@Anty_Chryst: Twoje kanapki choć pewnie wyglądają niepozornie mogą mieć spokojnie tyle kcal to Twój obiad; reasumując możesz nieświadomie być na 2700-3000 kcal. Policz dokładnie kalorie i dostaniesz odpowiedź czemu waga stoi.

Mi teraz stoi na 2400 kcal. XD
@Anty_Chryst: tak mniej wiecej:

50g szynka -> 75kcal