Aktywne Wpisy
Poznałam chłopaka w #poznan nie #tinder Na pierwszą randkę zaprosił mnie na kawę. Było bardzo fajnie. Teraz znowu proponuje kawę. Nie chce na kawę chce na obiad. Mam mu powiedzieć wprost czy się obrazi i pomyśli że jestem roszczeniowa? Chciałabym żeby trochę bardziej się postarał. Jesteśmy dorośli #logikarozowychpaskow #rozowepaski #randkujzwykopem
ElementalX7 +79
#famemma "Spokojnie, Youtube nie ściągnie nam konfy" YouTube:
A tak swoją drogą, to chyba po tym ostrzeżeniu nie mogą nic publikować przez tydzień, jaki pech tak kilka dni przed galą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A tak swoją drogą, to chyba po tym ostrzeżeniu nie mogą nic publikować przez tydzień, jaki pech tak kilka dni przed galą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#motoryzacja #samochody #rakcontent
@PiotrFr: Albo jeździł albo był na wakacjach. Albo jeździł na wakacjach. Problemem pewnie wg autora jest to, że tylko jeden serwis jest na świecie.
@Farelka2000W najgorsze na użytkowników jest to że teraz każdy ma komunikat z auta leci od razu na serwer producenta samochodu i nikt się nie wykręci gadką że wczoraj się zaświeciło.
Z drugiej strony w mojej opinii to też nakłada większą odpowiedzialność na serwis bo jak byłoby źle w mojej opinii to powinni się skontaktować (do mnie potrafili pisać bo
Z drugiej strony w mojej opinii to też nakłada większą odpowiedzialność na serwis bo jak byłoby źle w mojej opinii to powinni się skontaktować (do mnie potrafili pisać bo mi się adblue kończyło).
Bez przesady. To serwis ma się kontaktować bo
A to, że się nie wykręci taką gadką to dobrze. Nie można odpowiadać za czyjeś zaniedbania
@PiotrFr a czemu nie? Przecież on wie lepiej czy autem w takim stanie można jechać, czy może trzeba wezwać lawetę. Gdyby im zależało na usunięciu usterki to tak to powinno wyglądać.
Oczywiście użytkownik sam z siebie powinien się interesować jako pierwszy, ale serwis też mógłby
Może powinnien jeszcze raz w tygodniu ktoś przyjeżdżać sprawdzić poziom płynu?
Użytkownik ma minimum odpowiedzialności. Zapala się kontrolka, dzwonisz do serwisu. Nie mów, że to za dużo.
Zresztą klient, który jeździ w trybie awaryjnym 3 miesiące bo mu się nie chce jechać do serwisu wezwanie też oleje
@Farelka2000W: Sraimler :)
@Farelka2000W: nie pierwszy i nie ostatni raz :) :)