Wpis z mikrobloga

@szyderczy_szczur: to na zdjęciu to raczej 20-letnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

zależy czego potrzebujesz, jak potrzebujesz bezawaryjnej/awaryjnej, ale naprawianej na gwarancji jazdy i nie potrzebujesz nie wiadomo czego, to Dacia. Jak nie zależy Ci na bezawaryjności i możesz ładować w auto, a jednocześnie potrzebujesz poczuć nutkę "prestiżu" sprzed 10 lat to bierz BMW.

Jak awaryjność i ładowanie w auto nie ma znaczenia to przejedź się jednym i
jak potrzebujesz bezawaryjnej/awaryjnej, ale naprawianej na gwarancji jazdy i nie potrzebujesz nie wiadomo czego, to Dacia. Jak nie zależy Ci na bezawaryjności i możesz ładować w auto, a jednocześnie potrzebujesz poczuć nutkę "prestiżu" sprzed 10 lat to bierz BMW.


@sebusik: to mi chodzi. Jezdzenie z A do B. 20k km rocznie około
Bmw wiadomo sie nie psują
@szyderczy_szczur: Jeszcze przyszło mi do głowy, żebyś mógł wziąć pod uwagę coś pomiędzy starą klasą premium, a nową klasą ekonomiczną, czyli czymś kilkuletnim klasy "średniej", nie wiem, VW, Skoda, Renault, Citroen, może jakiś japoniec (kilkuletni będzie bezawaryjny, a korozja jeszcze go nie dotyka, bo za nowy), wiele tego; kilkuletnie nie będzie miało nawalone 200k km, więc raczej nie będzie się tak psuć.
@szyderczy_szczur: wszystko kwestia tego, czego się oczekuje, jak ktoś chce czegoś pomiędzy, to czasami warto wydać z 6k na założenie instalacji gazowej. Trzeba znać plusy i minusy wszystkich rozwiązań i samemu zdecydować, czego się potrzebuje.