Wpis z mikrobloga

#gravel #rower
Mircy, szukam roweru typu gravel taki żeby:
- można włożyć opony do 40 może 45 mm
- sztywne osie
- dużo elementów montażowych (żeby można zamontować bagażnik, sakwy, bidony czy co tam będe chiał)
- chce wymienić sobie przerzutki, korbe, kasete, suport no to moge, chce wymienić kiere klamkomanetki no to moge, ogólnie żeby rama i widelec były sensowna, a możliwości rozwoju nie zablokowane niczym
- stosunek stack to reach około 1.5 żeby sie nie #!$%@?ć jakbym chcialm dlugo i duzo jezdzic, ale z tego co widze to mniej wiecej wszystkie gravele tak maja

No i teraz pytanie w jakim przedziale cenowym celować w nowego gravel, a w jakim w używkę? Chcialbym zeby teraz byl w takim stanie ze moge na luzie hulać po miescie, i zaczac robic wypady jakies.
Waga: 70kg, aktulanie jeżdze na hardtailu 15 letnim ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 5
@Status: No przy standardowych szybkozamykaczach haki ramy i widelca opierają się na piaście, przy sztywnych osiach już nie. Generalnie koło jest znacznie sztywniejsze bardziej odporne na boczne obciążenia, oprócz tego jeśli masz hamulce tarczowe to po zdjęciu i założeniu koła praktycznie nigdy nie będziesz musiał regulować zacisku względem tarczy z szybkozamykaczem pod tym względem jest różnie..
Ale w sumie jeśli nie ważysz bardzo dużo albo nie obładowujesz roweru kilogramami szpeju to
No przy standardowych szybkozamykaczach haki ramy i widelca opierają się na piaście, przy sztywnych osiach już nie. Generalnie koło jest znacznie sztywniejsze bardziej odporne na boczne obciążenia


@k3lt: hymmm, weź to jeszcze raz przeczytaj