Wpis z mikrobloga

Dostałem Dacię Lodgy 1.5 diesel r. 2018 w spadku po ojcu. Mało jeżdżę, nie znam się na motoryzacji. Ojciec Od 2013 jeździł nowymi Daciami z salonu, sprzedawał gdy kończyła się gwarancja producenta i brał kolejną. Mało pali (5.5l/100km), trudno mi o porównanie, ale po 10tyś. km jazdy nie narzekam.

Stąd pytanie. Skąd tyle wyzwisk na tą markę w internecie? Zawsze myślałem, że to po prostu budżetowa opcja dla ludzi którzy chcą nowy samochód w cenie używanej "marki premium". Mam się spodziewać jakiś problemów? Gwarancja nieługo się kończy.
#motoryzacja #dacia #pytanie #samochody
  • 26
  • Odpowiedz
@kotek_wrocek: te nowe diesle 1.5 z tego co pamietam to już spoko silniki aby ich nie zaniedbywać i będą chodzić.

Jeździj po prostu. korzystaj ze świeżego sprawnego samochodu.
  • Odpowiedz
Ojciec Od 2013 jeździł nowymi Daciami z salonu, sprzedawał gdy kończyła się gwarancja producenta i brał kolejną


@kotek_wrocek: Może masz odpowiedź dlaczego nigdy Dacia nie dała wam popalić ( ͡° ͜ʖ ͡°).

Cóż, auta jak auta, tylko zacofane technologicznie o 1-2 generacje. Jak spojrzysz na Dacię z 2020 to znajdziesz w niej elementy które lądowały w Renault z 2000 roku. Plastiki trzeszczą, są nieprzyjemne w dotyku, śmierdzą,
  • Odpowiedz
@kotek_wrocek: znajomy który wziął nową dacię na firmę stwierdził po roku, że lepszym samochodem było Seicento bo lepiej jeździło i mimo wieku rdza mniej brała niż roczną dacie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
auta jak auta, tylko zacofane technologicznie o 1-2 generacje.


@Iskaryota: to akurat spory plus, nie ma za dużo dziwnych i drogich rozwiązań, utrzymanie jest tanie bo części od cholery w śmiesznych cenach.

@kotek_wrocek: wóz jak wóz, jest wart tyle ile kosztuje, robi co do niego należy, nie zrujnuje właściciela kosztami użytkowania. Cena nie bierze się z kosmosu, gołym okiem widać skąd biorą się oszczędności. Wóz dla kogoś, kto nie potrzebuje
  • Odpowiedz
@kotek_wrocek: masz fajne podsumowanie napisane przez @elemenTH