Wpis z mikrobloga

#calypso to jedna wielka patologia, dziekuje że łaskawie poinformowaliście o dwóch niezapłaconych miesiącach, było wstrzymanie na miesiac.
Zero informacji na maila, że wstrzymanie się zakończyło. Żadnej faktury na maila, czyli jakbym dziś nie dostał SMSa o braku płatności za 2 miesiące, to za 2 lata dostałbym informacje ze mam 2 tysiące do zapłacenia?
Biuro Obslugi Klienta na poziomie dna, innymi słowy celowa robota, że jakiś procent ludzi zapomni i niech im ściąga ile tylko się da.
  • 3
@lyndrym: mi przysłali smsa dopiero po 3 miesiącach ze mam 500 zl zapłacić, pisma, prawnik, dzwonienie na infolinie itp.

niby anulowali to ale nie zdziwię się jak za 2 miesiące dostane przesądowe wezwanie do zapłaty albo od razu komornik przyjdzie

#!$%@? firma
@valko77: z jednej strony bym zapłacił i niech się pałują, ale z drugiej za co. Jeszcze za jeden miesiąc Ok, ale dwa?
Rozumiem ze nie przysłali wiadomości, że się skończyło wstrzymanie, ale do #!$%@? gdzie faktury na maila, za tę „usługę”?

O i tak kiedys nigdy nie straciłem kasy na jakichś scamach, a teraz średnio co pol roku coś