#calypso to jedna wielka patologia, dziekuje że łaskawie poinformowaliście o dwóch niezapłaconych miesiącach, było wstrzymanie na miesiac. Zero informacji na maila, że wstrzymanie się zakończyło. Żadnej faktury na maila, czyli jakbym dziś nie dostał SMSa o braku płatności za 2 miesiące, to za 2 lata dostałbym informacje ze mam 2 tysiące do zapłacenia? Biuro Obslugi Klienta na poziomie dna, innymi słowy celowa robota, że jakiś procent ludzi zapomni i niech im ściąga ile tylko się da.
@valko77: z jednej strony bym zapłacił i niech się pałują, ale z drugiej za co. Jeszcze za jeden miesiąc Ok, ale dwa? Rozumiem ze nie przysłali wiadomości, że się skończyło wstrzymanie, ale do c---a gdzie faktury na maila, za tę „usługę”?
O i tak kiedys nigdy nie straciłem kasy na jakichś scamach, a teraz średnio co pol roku coś
Zero informacji na maila, że wstrzymanie się zakończyło. Żadnej faktury na maila, czyli jakbym dziś nie dostał SMSa o braku płatności za 2 miesiące, to za 2 lata dostałbym informacje ze mam 2 tysiące do zapłacenia?
Biuro Obslugi Klienta na poziomie dna, innymi słowy celowa robota, że jakiś procent ludzi zapomni i niech im ściąga ile tylko się da.
niby anulowali to ale nie zdziwię się jak za 2 miesiące dostane przesądowe wezwanie do zapłaty albo od razu komornik przyjdzie
p------a firma
Rozumiem ze nie przysłali wiadomości, że się skończyło wstrzymanie, ale do c---a gdzie faktury na maila, za tę „usługę”?
O i tak kiedys nigdy nie straciłem kasy na jakichś scamach, a teraz średnio co pol roku coś