Wpis z mikrobloga

Mam problem z lodówą w zabudowie - strasznie buczy na całe mieszkanie, a należy do najcichszych na rynku.
Zgłosiłem na reklamację, przyszedł gość pomacał postukał i poszedł - problem wrócił po kilku godzinach tego samego dnia.
Zgłosiłem ponownie i dostałem informację, żeby samodzielnie zdemontować lodówkę i przygotować dla serwisanta. Jak uważacie - czy to normalna praktyka? Nie chce ryzykować uszkodzenia lodówki, ani nie posiadam potrzebnych narzędzi, a w moim mniemaniu powinien się tym zająć serwisant. Co uważacie?

#lodowka #agd #samsung #kuchnia #wnetrza #remontujzwykopem #remont #mieszkanie
  • 5
@ebuebaba:

Art. 5611 kodeksu cywilnego

§ 1. Jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana, kupujący może żądać od sprzedawcy demontażu i ponownego zamontowania po dokonaniu wymiany na wolną od wad lub usunięciu wady. W razie niewykonania tego obowiązku przez sprzedawcę kupujący jest upoważniony do dokonania tych czynności na koszt i niebezpieczeństwo sprzedawcy.
§ 2. Sprzedawca może odmówić demontażu i ponownego zamontowania, jeżeli koszt tych czynności przewyższa cenę rzeczy sprzedanej.
§ 3. Jeżeli kupującym