Wpis z mikrobloga

Siemka Mirki,
odebrałem mieszkanie od dewelopera i zastanawiam się jak rozwiązać klimatyzację.

Mam możliwość postawienia jednostki zewnętrznej na dachu poprzez przepust w kominie.
Nie chciałbym robić sufitów podwieszanych jeśli nie jest to konieczne.

W temacie klimy jestem dość zielony, więc nie wiem o jakiej mocy powinna być jednostka, gdzie ją ulokować i czy jedna jednostka wewnętrzna wystarczy itd.
Wolałbym dorzucić trochę i mieć to zrobione porządnie.

Czy ktoś z mirków zajmuje się tym fachowo i może doradzić, a nawet zainstalować całość?

#klimatyzacja #warszawa #mieszkaniedeweloperskie
rupertoss - Siemka Mirki,
odebrałem mieszkanie od dewelopera i zastanawiam się jak r...

źródło: comment_1654422187Wz17la5Bz61tSusKH9AM8y.jpg

Pobierz
  • 26
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@rupertoss: teraz wiem: jak najbliżej sypialni (chodzi o to że to właśnie tam najbardziej mi zależy na ochłodzeniu - żeby było chlodno przed spaniem). Ja zrobiłem błąd że jednostki mam daleko i efekt taki że zanim schlodze sypialnie to salon i korytarz to syberia się robi.
Może faktycznie jakoś w tym korytarzu zrób (tak żeby nawiew był w stronę drzwi do sypialni....
@rupertoss: Moc wyliczy Ci fachowiec. Jestem z wro, wiec Ci nie polecę, ale jeśli nie masz z poleceni, to warto skonsultować z np trzema gośćmi. Ważne żeby jednostki zamontować tak, żeby nie wiało na kanapę. My zrobiliśmy ten błąd i musieliśmy przenosić bo żyć się nie dało :)
@czerwonamorda: mocno na bogato, a na aż takie szaleństwa pozwolić sobie nie mogę.
Pierwotnie myślałem o lokalizacji jak podał @MaxVerstapen na ścianie by wiało na korytarz

@Chica: tak też zrobię i skonsultuję z conajmniej 2-ma instalatorami jeśli trzeba będzię. Jednakże wolę zapytać tutaj, bo mirkom bardziej ufam niż losowej ekipie z neta
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0