Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Warto pchać się w zawód kierowcy wykopki?

Jak wysyłałem CV do różnych robót odezwał się do mnie pracodawca poszukujący kierowcy kat.b międzynarodowego.
Nie mam doświadczenia wielkiego a tym bardziej w tym kierunku (ledwo po studiach) ale jak widać dla pracodawcy to nie jest problem
Zastanawiam się czy chociaż spróbować tego zawodu. 1-3 miesiące nawet jeżeli nie będzie to super robota
Zarobki nie są powalające ale nie będę wybrzydzał na starcie ale jednak bierze mnie lekki stres że mam jechać gdzieś za grancie. Co prawda jestem fanatykiem #nightdrive i jazdy po parę godzin nie są dla mnie wyzwaniem ale gdzieś poza obręb polski bierze mnie lekki stres
Tak samo daleko od piwnicy i komputera na 2-3 tygodnie nie brzmi aż tak fajnie na pierwszy rzut oka za taki chajs ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#transport #bekaztransa #kierowcy #prawojazdy

---
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #629a4ef6ca5dcc04e537726e
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: karmelkowa
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 18
@AnonimoweMirkoWyznania jezdzienie na B międzynarodówka to tragedia. Kumpel mi kiedys opowiadał, że 2 miesiące wytrzymał. Przy B nie masz zadnej rejestracj czasu pracy i teoretycznie nie obowiązują Cie przerwy jak w przypadku np. ciężarówek. Wspominał, że 16h jazdy to prawie norma. Oczywiście dużo zalezy od firmy, ale z tego co opowiadał to nie tylko u niego tak było.
@fishery: niech zgadnę. Łatwa robota, biorą wszystkich
A ty robisz więcej niż w każdej innej robocie, zarabiasz podobne i dodatkowo nawet do domu nie możesz wrócić ?
Brzmi bardzo fajnie xD

Ps. Nie ma tam żadnych kontroli że taki kabaret?