Kabine ma kolosalną :) Przepiękne są te klasyczne amerykańskie ciężarówki. No i to jest prawdziwa ekologia - sprzęt używany na max a nie żonglowanie leasingami.
@Mandarex: Pewnie to że nie trzeba zużywać zasobów i wytwarzać zanieczyszczeń aby wyprodukować nowy, ale wiadomo, tak sobie się to opłaca producentom samochodów
@Saeglopur: to sie nazywa Custom Sleeper. W USA mimo, ze producenci wypuszczaja na rynek pojazdy ze znacznie wiekszymi kabinami niz w Europie, to dosc duzą popularnoscia cieszą sie firmy specjalizujace sie w ich modyfikowaniu. W skrajnych przypadkach przestrzen i komfort takiej kabiny nie odbiega od duzej przyczepy kempingowej czy sredniej klasy campera. .
13 milionów kilometrów przez 60 lat - światło by potrzebowało do przebycia tej drogi ok. 43 s. Nieźle. No i można dodać, że przez dylatacje czasu ten pan jest młodszy o jakąś nano sekundę ( ͡°͜ʖ͡°)
urodzony w 1940 roku, w stanie Alabama, swoje pierwsze kroki w świecie transportu stawiał już w wieku 17 lat, kiedy to za kierownicą ciężarówki pomagał ojcu w prowadzeniu rodzinnego biznesu. W następnym okresie pracował dla niewielkiej firmy w Kalifornii, po czym trafił na dwa lata do Korpusu Piechoty Morskiej, czyli do słynnych Marines. Po odbyciu służby wojskowej Spooner postanowił powrócić za kierownicę, a we wrześniu 1960 roku młody kierowca kupił fabrycznie nowego
Nie wiem jak wy to chcecie porównywać z amerykańskimi ciężarówkami.
@Dlugi_1111: Nie wiem jak Ty chcesz porównywać kontynent ze szczątkowymi połączeniami kolejowymi z Europą. Równie dobrze mogłeś jakiegoś australijskiego smoka z pięcioma naczepami wkleić.
@Dlugi_1111: przede wszystkim muszą schodzić teraz ze spalania - oprócz serwisu i zarobku kierowcy jest to główny koszt. Poprzednie smoki paliły jak czołg, teraz mając doładowane silniki i nowocześniejsze podawanie paliwa można zejść z tym parametrem. Ciągnik na postoju zjada ok 2-3 l na godzinę, w trasie 30-50 l / 100 km, zależnie od ładunku, trasy itp.
W USA fajne jest to że jeszcze do niedawna producenci ciężarówek rzadko produkowali silniki i układy napędowe. I ciężarówki różnych producentów były do wyboru z silnikami Caterpilara,Cumminsa,Detroid Diesel i pewnie czegoś tam jeszcze. Do tego różne wersje tylnych mostów i niezsynchronizowanych skrzyń biegów.(Chyba zawsze Eaton Fuller). I potem łatwo jest to wszystko wymieniać w razie awarii czy modyfikacji.. To trochę jak komputery stacjonarne które ludzie sobie sami naprawiają i modyfikują,
Komentarze (162)
najlepsze
@Saeglopur: to sie nazywa Custom Sleeper. W USA mimo, ze producenci wypuszczaja na rynek pojazdy ze znacznie wiekszymi kabinami niz w Europie, to dosc duzą popularnoscia cieszą sie firmy specjalizujace sie w ich modyfikowaniu. W skrajnych przypadkach przestrzen i komfort takiej kabiny nie odbiega od duzej przyczepy kempingowej czy sredniej klasy campera.
.
@Dlugi_1111: Nie wiem jak Ty chcesz porównywać kontynent ze szczątkowymi połączeniami kolejowymi z Europą. Równie dobrze mogłeś jakiegoś australijskiego smoka z pięcioma naczepami wkleić.
I ciężarówki różnych producentów były do wyboru z silnikami Caterpilara,Cumminsa,Detroid Diesel i pewnie czegoś tam jeszcze.
Do tego różne wersje tylnych mostów i niezsynchronizowanych skrzyń biegów.(Chyba zawsze Eaton Fuller).
I potem łatwo jest to wszystko wymieniać w razie awarii czy modyfikacji..
To trochę jak komputery stacjonarne które ludzie sobie sami naprawiają i modyfikują,