Wpis z mikrobloga

Ferrari Daytona SP3. 1778 części, 60 cm długości.

Następca Porsche 911 GT3 RS, Bugatti Chiron i Lamborghini Sian FKP 37. Czwarty superzestaw Lego Technic w skali 1:8. Piąty jeśli liczyć z motocyklem BMW M1000RR w skali 1:5

Chyba najlepiej odwzorowany model z powyższych. Wizualnie ciężko mu cokolwiek zarzucić.

Premiera w dzień dziecka. Cena 1900 zł.

Do tej pory wszystkie ww. zestawy kupowałem w promkach parę miesięcy po premierze, dużo taniej niż po cenie katalogowej, ale jednak nigdy nie wiadomo, czy nie będzie hajpu na ten model, a inflacja nie dołoży jeszcze od siebie.

Taguję #f1 bo paru tyfusów z tagu pewnie się zainteresuje ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#lego #legotechnic
smutny_kojot - Ferrari Daytona SP3. 1778 części, 60 cm długości.

Następca Porsche ...
  • 26
@smutny_kojot: skorupka do zbierania kurzu, która nadaje się tylko do stania i szpanowania dałem za klocki grubo ponad kafla jestem FANEM technika tylko wiesz szyba jest z gumowych patyków, drzwi które się otwierają tylko po uniesieniu pokrywy silnika, a do tego jeszcze uderzają o inne 'skorupki', dostęp do skrzyni biegów jest, ale dla ludzi o raczkach 5 latka, ale wiesz sumie skrzynia nie działa za dobrze bo są błędy w instrukcji
@d0n_chich0t: Czyli standard. W każdym modelu coś było niedoskonałe albo wręcz #!$%@?. Tak jak kolega wyżej wyjaśnił, nie kupuje się tego do zabawy. Do zabawy mam działającego wyśmienicie Liebherra z zestawu 42100, ale i tak bawiłem się nim aż raz przez 5 minut ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Strzalka: heeh no spoko kolekcja mnie nie bawi trzymanie kurzu na plastiku ( ͡° ʖ̯ ͡°) doceniam ale nie rozumiem - ten set jak to wegier powiedział w recenzji jest bez sensu jako technics - mogli zrobić coś na wzór mustanga / porsche z creatora expert - silnie się na to żeby to był technics jest biedne ze strony lego, bo musza iść na wiele kompromisów, a