Wpis z mikrobloga

#excel
Jak zrobić u góry arkusza pole do wprowadzania danych, gdzie po zatwierdzeniu automatycznie to pole pojawi się poniżej i by się lista tworzyła z najnowszymi wpisami zaraz poniżej tego pola? Najlepiej byłoby gdyby po klepnięciu pojawiła się data jego utworzenia, ale to chyba trochę grubsza sprawa, bo jak próbowałem kiedyś to się te daty rozjeżdżały i dałem spokój
  • 2
@Polinik: Szczerze to nie wiem co to jest co zrobiłeś. Może wyjaśnię. Chciałbym mieć w pierwszym wierszu pole które gdy uzupełnię i pacnę enter to poniżej pojawi się to co napisałem w pierwszym wierszu, a to pole zostanie oczyszczone. Tak bym mógł sobie notować wydatki i potem łatwo je archwizować mając daty wydatków by móc sobie to nadzorować. Mógłbym użyć jakiegoś programu, ale finalnie wolę mieć to w excelu, bo mogę