Aktywne Wpisy
Verae +19
#gonciarz chyba tu jeszcze tego nie było na tym tagu
i w sumie nadal nie wiem, jakie tu są zarzuty i co takiego gonciu zrobił tej lasce, o której mowa na screenach.
i w sumie nadal nie wiem, jakie tu są zarzuty i co takiego gonciu zrobił tej lasce, o której mowa na screenach.


SmugglerFan +72





Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
Hmm, po czym wnosisz? To, że używa sporo bluzgów czy nie ma wyższych studiów nie jest wyznacznikiem. Bez przesady, nie ma co go demonizować, wbrew pozorom to bardzo ogarnięty gość.
Komentarz usunięty przez moderatora
A według mnie w wywiadach potrafi pokazać się z dobrej strony. To, że czuje związek ze swoim osiedlem nie robi z niego kretyna ;) Teatr nie jest mu obcy (jest wielkim fanem Janusza Gajosa), potrafi docenić dobre kino (w jednym wywiadzie był poruszony temat Almodovara i chociaż na bank nie jest przychylny homoseksualistom to potrafił docenić jego twórczość), a myślę, że i o książkach byś mógł z nim porozmawiać. To,