Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
Halo #wroclaw czy znajdę tutaj kogoś kto regularnie jeździ dłuższe trasy po mieście na #hulajnogaelektryczna. Mocno się zastanawiam nad kupnem i byłem ostatni w sklepie stacjonarnym obejrzeć te sprzęty i cholera...

Pierw planowałem kupić Xiaomi pro 2 może nawet używaną żeby było taniej ale po przejechaniu się hulajnogą miejską i pokazaniu w sklepie przez kogoś kto się zna porządnych zabawek to mi cena wzrosła dwukrotnie...

Jeździłbym do pracy 15km w jedną stronę z Maślic w okolice Korony. Jak sądzicie czy na to miasto pełne kostki ale i ścieżek rowerowych warto brać coś mocnego z amortyzacją czy podstawowy sprzęt da radę?
  • 12
  • Odpowiedz
@ironman49 A nie lepiej na takie trasy zestaw do konwersji rowera?
Przerobiłem żonie parę lat temu rower, bateria + silnik Rapid MID750 (chociaż teraz bym szedł w silnik w kole, montaż silnika w korbowodzie był męczący).
Na samej manetce spokojnie jedzie 25km/h, na silniku 750W a są już takie ponad 1kW :) Przy opcji wspomagania spokojnie bez męczenia można jechać te 40-45km/h.
  • Odpowiedz
@ironman49 jest system na click. Baterie można wyciągać. Chociaż jeżeli samemu robisz sobie przeróbkę roweru to trzeba uważać ile miejsca jest w ramie. U żony był problem ze w przypadku jednego modelu z Decathlonu ciężko się wyciąga baterie, bo mało miejsca jest w ramie.
  • Odpowiedz
@ironman49: Jeśli myślisz o takich dystansach to raczej szedłbym w rower elektryczny jak Mirek wyżej radzi. Jeżdżę xiaomi m365 Pro - to jest sprzęt na niewielkie dystanse, po kostce jeździ się tym przeciętnie. 15km w jedna stronę to konieczność doładowania baterii xiaomi w pracy. Faktyczny zasięg jest zazwyczaj krótszy od tego podawanego w opisie produktu.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@rosomak94: Nie mam problemu z ładowaniem w pracy no i wczoraj oglądałem inną hulajnogę która nawet po odblokowaniu powinna mnie przewieźć w dwie strony na jednej baterii
  • Odpowiedz
@ironman49: ja jeżdżę dużo, ogólnie stan ścieżek się poprawia ale brakuje w m365 pro 2 zawieszenia. Komfort jazdy po bruku, przejazd po krawężnikach z hulajnoga z zawieszeniem jest ogromny. Plus Xiaomi jest taki, że jest naprawialna i jest masa części do tego, kupując jakiegoś no-name nie mamy gwarancji, że da się to naprawić. Oczywiście do Xiaomi dołożysz zawieszenie i wtedy już komfort jest zupełnie inny.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@RussianBoi2: Wczoraj oglądałem na żywo Vsetta 8 i to jaki ma realny zasięg oraz możliwości plus zawieszenie naprawdę zrobiło na mnie wrażenie...
Niestety nie mogłem się przejechać dla porównania z hulajnogą miejską ponieważ sterownik w tej chwili mają zepsuty na wystawowym modelu. Naprawdę spodobała mi się ta hulajnoga tylko cholera trochę droga
  • Odpowiedz