Wpis z mikrobloga

Jak usunąć komórki z treścią w Excel? Mam tabelę bardzo długa, z której muszę usunąć parę komórek że środka tak, żeby nie zostały puste komórki i żeby wszystko się ładnie przesunęło tak, żeby wszystkie komórki i wiersze pasowały do siebie. Jak to zrobić szybko i w miarę bezboleśnie? Bo po ręcznym usunięciu i przesuwaniu kolumn w górę niestety całą tabela się rozjechała.
Komórki do usunięcia są w różnych miejscach i na różnych poziomach w wierszach, kolumnach.
#excel #office #praca
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Znajdź i zaznacz -> wprowadzasz wartość -> klikasz PPM na jakąś zaznaczoną komórkę i klikasz bodajże Usuń. Tutaj ja korzystałem z opcji usuwania całego wiersza, więc nie wiem czy zadziała dla pojedynczej komórki. (Cały wiersz zaznaczonej komórki się usuwał).
  • Odpowiedz