Wpis z mikrobloga

U mnie w #pracbaza (wydział r&d dużej firmy naftowej) dwóch inżynierów złożyło wypowiedzenia. Jakiś mózg wpadł na pomysł żeby z rysownika (chodziliśmy razem do collegu ale nie zdał matmy) zrobić inżyniera a zatrudnić nowego rysownika. Zobaczyłem rano ogłoszenie i od razu do managera z pytaniem czy to może coś dla mnie (po pracy uczę się AutoCADa, Creo i programowania) ale w odpowiedzi usłyszałem tylko tysiąc wymówek: no co ty, to poniżej twoich kwalifikacji (pracuję jako technik choć jestem po studiach), małe pieniądze, tylko byś się nudził (siedział byś za biurkiem z wyłączonym myśleniem - dosłowny cytat) itp. Nie mam parcia na to stanowisko bo planuję pod koniec roku tak p--------ć papierami jak bosman w tym dowcipie ale jeśli do tej pory miałem w pracy motywację 0 to teraz mam grubo poniżej.
#praca #uk #szkocja #oil&gas
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@pol-scot: Kolejny przykład dyskryminacji nie localsów, czemu mnie to nie dziwi ( ͠° °) Trzymaj się Miras i nie marnuj czasu, szukaj nowej pracy już teraz!
  • Odpowiedz
@Ag90: tutaj jest trochę inna sytuacja, głupio to zabrzmi i nigdy tego nie mówię ale jestem zajebiście dobry w tym co robię a z tego co zauważyłem idiocie łatwiej jest tu dostać awans; pracy szukam ale szukam specyficznej stąd opóźnienia:)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 9
@pol-scot: Ale u mnie w firmie jest aktualnie to samo, blokują dobrych i doświadczonych pracowników, a ci, których nie szkoda, bo nie mają doświadczenia, bez problemu przenoszą się do innych działów na lepsze stanowiska ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@pol-scot ej, ale ty wiesz ze powinienes do hr walic i niech oni ci wyjasnia dlaczego nie. Kreslarz to najlepsze przejscie do biura.
Tak wogole to mam sprawe do was. Musze zagadac
  • Odpowiedz