Wpis z mikrobloga

Oddałem przed końcem rękojmi Iphona XS do naprawy, ponieważ głośniki zaczęły trzeszczeć i nie dało się korzystać z telefonu. Telefon posiada pękniętą tylną szybkę, jak na zdjęciu. Otrzymałem odpowiedź od serwisu, że ze względu na uszkodzenie mechaniczne salon czeka na wycenę naprawy. Tylko nie reklamowałem tylnej szybki tylko uszkodzone głośniki. Odpisałem im, że przedmiotem naprawy są trzeszczące głośniki, a nie szybka, a głośniki zaczęły trzeszczeć później niż uszkodzenie szybki, więc nie ma to związku ze zgłoszoną usterką. Co w takiej sytuacji zrobić na co się przygotować? Ktoś coś... ?
#apple #rekojmia #serwis #naprawa #iphone
Marty_Mcfly87 - Oddałem przed końcem rękojmi Iphona XS do naprawy, ponieważ głośniki ...

źródło: comment_16521958601LjUWuglq3pbQrekkFNe84.jpg

Pobierz
  • 11
głośniki zaczęły trzeszczeć później niż uszkodzenie szybki, więc nie ma to związku ze zgłoszoną usterką


@Marty_Mcfly87: czyli to, co doprowadziło do uszkodzenia szybki (upadek/uderzenie), mogło uszkodzić również głośniki.
pół roku później


@Marty_Mcfly87: to nie ma znaczenia. Było uszkodzenie mechaniczne, coś się w środku mogło przesunąć, poobijać i za pół roku zaczęło trzeszczeć. Nie naprawią Ci tego za darmo.
problem jest typowy dla Iphone X i Xs


@Marty_Mcfly87: rzeczywiście problem jest typowy. Mi X wymienili dwa razy gdy pojawiły się problemy z głośnikami. Jednak w tej sytuacji nikt tego nie łyknie bo prawodpodobnie po rozebraniu telefonu nie da się ponownie założyć zbitej szybki. Patowa sytuacja (,)